یزد- مردم دارالعباده با حضور پرشور خود درراهپیمایی ۲۲ بهمن، پشتیبانی خود را از ولایت و نظام بار دیگر به جهانیان اثبات کردند.

مردم یزد در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتیبانیشان از انقلاب را به جهانیان اثبات کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مردم دارالعباده یزد با حضور پرشور خود در این راهپیمایی، پشتیبانی خود را از ولایت و نظام بار دیگر به جهانیان اثبات کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با مشتهای گره کرده شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل سر می دهند.

حضوراستاندار و نماینده ولی فقیه

نماینده ولی فقیه، آیت الله ناصری با حضور در صفوف مردم در راهپیمایی حضور داشتند و استاندار یزد، محمد علی طالبی نیز به همراه جمعی از مسئولان استان و فرماندار در این راهپیمایی شرکت کردند.

گروه های سرود دانش آموزی استان یزد در این مراسم سرودهای انقلابی را در طول مسیر اجرا کردند.

حضور اقلیت ها و هنرمندان یزدی

جمع قابل توجهی از هنرمندان و ورزشکاران در بین آحاد مردم حضور دارند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا پشتیبانی خود را به گوش جهانیان می رسانند.

تعدادی از اقلیت های مذهبی یزد با لباسهای مخصوص در این راهپیمایی شرکت کرده اند تا همراه و همگام با مردم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران را جشن بگیرند.

مردم یزد انزجار و نفرت خود را با آتش کشیدن عروسکهای ترامپ و متحدانش در مسیر راهپیمایی نشان دادند و تاکید کردند ایران همواره از مردم مظلوم جهان حمایت می کند.

استکبار جنایتهای زیادی علیه ملت ایران انجام داد

قائم مقام رئیس حوزه های علمیه کشوربه عنوان سخنران این مراسم اظهار داشت: استکبار در توطئه های مختلف پیش از انقلاب و پس از آن جنایتهای زیادی علیه ملت ایران انجام داد و بسیاری از مردم مظلوم ایران به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری گفت: ملت ایران طی این ۴۰ سال از طرف استکبار با دشمنی های مختلفی مواجه شد و خوشبختانه تردید به خود راه نداد و با پیروی از مکتب امام حسین (ع) به مبارزه با استکبار پرداخت.

وی افزود: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب روی پای خود ایستاد و بدن نیاز به استکبار جهانی اقتصاد فرهنگ خود را احیا کرد.

 ایران یکی از قدرت های بزرگ جهان است

غفوری گفت: در ایام جنگ تحمیلی علیه ایران ملت با دشمن مسلح و حمایت شده کشورهای غربی جنگید و زمینه خودکفایی در تمامی عرصه های نظامی و دفاعی را فراهم کرد و هم اکنون ایران یکی از قدرت های بزرگ جهان در تمامی زمینه ها است.

وی گفت: دشمن باید بداند که ملت ایران تا آبادانی کشورش توطئه های دشمنان را خنثی می کند و در این راه یک لحظه از پا نمی نشیند.

وی افزود: دشمن نمی تواند ذره ای از اعتقادات و ایمان و پایبندی به ارزشهای انقلاب را در مردم ایران متزلزل کند.

غفوری تصریح کرد: مسئولان باید در تمامی زمینه ها تلاش خود را بیشتر کنند  و مشکلات مردم را برطرف نمایند.

پرواز ۴۰ کبوتر بر فراز آسمان

در مراسم راهپیمایی ۴۰ کبوتر به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در میدان امیر چخماق به پرواز در آمدند، همچنین نمایش وحدت و اتحاد مسئولین در جایگاه همزمان  و همگام با مردم  با دستانی گره کرده در یکدیگر به نمایش درآمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.