خراسان جنوبی -سردار علی قاسمی گفت: انقلاب اسلامی علی رغم تمام محدودیت ها وتحریم های ظالمانه در بین کشورهای دنیا در بخش های مختلف در خاورمیانه رتبه اول و در دنیا بین یک تا ۲۰ رتبه برتر در تمامی حوزه ها است.

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن تمام محاسبات غلط دشمن را درهم شکست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،"سردار علی  قاسمی"فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در مراسم باشکوه یوم الله  ۲۲ بهمن  که با حضور باصلابت مردم مومن و ولایتمدار شهرستان بشرویه برگزار شد، با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: مردمی ترین انقلاب، انقلاب اسلامی  ما بعد از صدر اسلام بوده است و استکبارستیزی و مقابله با ظلم و تجاوز از ویژگی بارز  آن است‌.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: اگر ملت قهرمان ایران اسلامی انقلاب کردند قطعا برای تامین مادیات وآب و نان و رفاه نبود  بلکه انقلاب ما  انقلابی فرهنگی، دینی  و برگرفته از آموزه های قرانی با محوریت  ایستادگی در برابر طاغوت و ظلم است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان موقعیت شان با وجود انقلاب اسلامی به خطر افتاد، گفت: انقلاب دینی ما با هدف بیرون راندن فرهنگ غرب  بود و از اهداف انقلاب اسلامی مبارزه با ظامان است، بنابراین طبیعی است که دشمنان با شعار  نه غرب و شرقی موافق نیستند و همواره در تلاشند تا این انقلاب اسلامی را از اهداف خود دور کنند.

قاسمی تصریح کرد: هر انقلابی رخ داده برای مبارزه با سرمایه داری بوده و انقلاب ما برپایه معرفی اسلام ناب محمدی بنا شد و  بی‌شک بر علیه این انقلاب  دشمنان مقابله میکنند چرا که به دنبال حذف منبع نور الهی هستند و منبع بیداری اسلامی و جهانی، ایران اسلامی است و تمام هجمه ها به سمت انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه هیچ انقلابی تا کنون نتوانسته موفق بوده و دوام بیاورد، گفت: تمام انقلاب ها بعد از مدتی به شکست انجامیده و تنها انقلاب اسلامی ۴۰سال است که با تمام فراز و نشیب ها به پیش میرود  و امسال دشمن تمام تلاش خود را بکار گرفت و اخرین امیدشان این بود که ایران جشن چهل سالگی را نبینند.

وی افزود: در این چندماه گذشته حتی تهدیدهای توخالی کردند داعشی ها می‌فرستند تا با هراس انداختن به دل مردم آنان را از آمدن به راهپیمایی ۲۲ بهمن منصرف کنند ولی مردم امروز با صلابت باشکوهی امده اند این یعنی عشق به ولایت  و به انقلاب اسلامی .

قاسمی همچنین تصریح کرد: دشمن در فضای مجازی  و ماهواره ها تلاش گسترده کرده اند تا  مردم وارد صحنه نشوند ولی مردم آمدند و نشان دادند انقلابی هستند و انقلابی می مانند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی  با اشاره به بی ثباتی ها در کشورهای غربی هم گفت: همه متفکران غربی و شرقی می‌دانند وضع بی ثباتی  آمریکا به اوج خود رسیده و علی رغم تحریم های اقتصادی ایران ،ولی کشور آمریکا بدهکارترین کشورها است.

وی با بیان اینکه علی رغم هجمه های فرهنگی ، جوانان انقلاب اسلامی تشنه شهادت در راه دین خدا هستند، گفت: ما امروز مراجعات فراوان و حضور باشکوه جوانان برای  دفاع از حریم زینبی داریم  جوانان مملو از شوق و ارادت به اهل بیت و اسلام هستند هرچند که امریکا به دنبال ضربه زدن به الگوی بزرگ جهان اسلام است ولی نتوانست و محاسباتش به شکست انجامید.

قاسمی با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی هم گفت: انقلاب اسلامی علی رغم تمام محدودیت  ها وتحریم های ظالمانه در بین کشورهای دنیا در بخش های مختلف  در خاورمیانه رتبه اول و در دنیا بین یک تا ۲۰ رتبه برتر در تمامی حوزه ها است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی  عامل پیروزی انقلاب اسلامی را رهبری الهی و مردمی خداجو برشمرد و گفت:رهبر الهی ،مردم خدادوست،عنایت امام زمان سبب شده است که امروز تاریخ اوج صلابت و ولایتمداری مردم و ماندگاری پای انقلاب را ثبت کند.

وی افزود: ایران اسلامی به فضل الهی از جمله کشورهای قدرتمند در خاورمیانه و جهان است و ۲ ملیلیارد مسلمان جهان ، ایران اسلامی را دشمن خود نمی‌دانند و از سویی بسیاری کشورها به قدرت ایران اسلامی معترفند و این در سایه ایستادگی ، مقاومت و توانمندی حاصل شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از تمام مردم مومن و ولایی کشور و شهرستان بشرویه که با حضور باشکوه خود بار دیگر نقشه های دشمنان را از بین بردند قدردانی کرد.

در این مراسم باشکوه، کیک بزرگ جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، سرودخوانی و برنامه های مختلف برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.