خراسان شمالی- سرهنگ علی حسین رختیانی گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در سطح شهرستان اجرا شد.

کشف بیش از ۷ هزار عدد انواع مواد محترقه در مانه و سملقان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی حسین رختیانی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف ۷ هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در سطح شهرستان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی این فرماندهی در اجرای این طرح موفق شدند تعداد ۷ هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کنند، افزود: این تعداد مواد محترقه در یکی از مناطق حاشیه ای جاساز شده بود که با کار اطلاعاتی و عملیاتی پلیس کشف شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه تحقیقات پلیس در رابطه با دستگیری عاملان اصلی نگهداری این مواد محترقه همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: ضمن اینکه اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.