بیمارستان رضا توسط خیرین مشهدی ساخته خواهد شد.

خیّران طلسم ۴۰ ساله بیمارستان رضا را ‌می‌شکنند

بیمارستان رضا در جاده سنتو که عنوان پیرترین پروژه نیمه تمام مشهد را با بیش از ۴۰ سال بلاتکلیفی یدک می‌کشد و طی سال‌ها صبورانه مورد هجوم باد و باران و توفان و...قرارگرفته بود با همت خیران بزودی ساخته می‌شود.

 به گزارش خبرنگار ما خیرین سلامت در جلسه هم اندیشی خیرین سلامت و شوراهای مشارکت بیمارستان‌ها برای مشارکت در ساخت این مرکز درمانی مجهز قول مساعد دادند.

مهندس مستشاری نیک اندیش مشهدی و پیشکسوت خیرین کشور در این خصوص به خبرنگارماگفت: مشهد به دلیل شرایط خاص و زائر پذیری چند میلیونی و اعتقادات مردم که اغلب بیماران به نیت شفا و درمان به مشهد می‌آیند نیاز به مراکزمجهز درمانی بیشتری دارد و ساخت این بیمارستان می‌تواند نقش مهمی در ارائه خدمت به زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و بیماران هموطن ما داشته باشد.

وی افزود: با اقداماتی که از سوی خیرین مشهدی صورت گرفته و تبادل نظری که با تأمین اجتماعی شده در صورت تسریع در انجام مراحل قانونی وموافقت وزارت بهداشت که قطعاً این موافقت حاصل خواهد شد ظرف ۴تا ۵ سال آینده بیمارستان «رضا» با زیربنای ۶۳هزارمترمربع و ۷۰۰ تخت بستری با تجهیزات کامل به چرخه درمان استان اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت بیمارستان رضا در حال حاضر با برآوردی که شده حدود ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که در صورت انجام مقدمات واگذاری وطی مراحل قانونی به همت خیرین مشهدی تأمین و ساخته خواهد شد و اعتبار بزرگی برای شهر مشهد در پاسخگویی به بیماران خواهد بود.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.