سرخیو راموس، کاپیتان اسپانیایی رئال مادرید، در مسیر جدایی از این تیم قرار دارد.

سرنوشتی تلخ در انتظار سرخیو راموس؟

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، یکی از موانع بزرگ بازگشت ژوزه مورینیو به رئال مادرید، اختلافات قدیمی و ریشه دار او با سرخیو راموس، کاپیتان و مدافع ۳۲ ساله و متعصب این تیم است. این اختلافات از فصل پایانی حضور سرمربی پرتغالی در برنابئو کلید خورد و حالا راموس یکی از مخالفان بازگشت مورینیو به نیمکت این تیم است.

اما امروز کالچو مرکاتو مدعی شد با توجه به درگیری بعد از بازی با آژاکس با فلورنتینو پرز و همچنین احتمال بازگشت مورینیو، احتمال دارد سرخیو راموس در فصل تابستان امسال به یوونتوس ملحق شده و در سری آ به میدان برود.

با توجه به افزایش سن مثلث جورجو کیه لینی، لئوناردو بونوچی و آندره بارزالی، بیانکونری به دنبال جذب یک مدافع میانی باتجربه و در کلاس بالای جهانی بوده و راموس بهترین گزینه ممکن برای تقویت این پست خواهد بود.

قرارداد فعلی راموس در سال ۲۰۲۰ با رئال مادرید به پایان خواهد رسید و با توجه به درگیری ایجاد شده بعد از دیدار مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان و جنگ لفظی با فلورنتینو پرز، احتمال جدایی او افزایش یافته است.

معمولا رئال مادرید در سالهای اخیر کمتر اجازه داده بازیکنان با سابقه این تیم از جمله رائول و ایکر کاسیاس و برخی دیگر در لباس سفید از میادین خداحافظی کنند و ممکن است این رویه شامل سرخیو راموس نیز شده است و وی نیز مجبور به ترک سانتیاگو برنابئو در اواخر دوران ورزشی خود باشد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.