مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از الزام استراداد وجوه دریافتی از مسافران توسط هتل‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرها و مسیرهای سیلابی خبر داد.

دستوراسترداد وجه رزرو هتل‌ها و تورهای مسافرتی به دلیل سیلاب

به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی‌فر از الزام استراداد وجوه دریافتی از مسافران توسط هتل‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرها و مسیرهای سیلابی خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی افزود: معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر طی نامه‌ای در این خصوص اعلام کرده است که طبق ضوابط و مقررات موجود و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها دفاتر خدمات مسافرتی و هتل‌ها موظف هستند چنانچه به علل خاصی که خارج از اراده مسافر باشد مانند بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله یا مسائل امنیتی، مدیران تاسیسات گردشگری موظف هستند نسبت به استرداد وجوه دریافتی از مسافران برای رزرو هتل و بلیت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نامه رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به تمامی استان‌های کشور ابلاغ شده است، اظهار کرد: این موضوع شامل مسافران شهرهایی است که  سیل در آن‌ها به وقوع پیوسته یا امکان رفتن به آن شهرها و برگزاری تور در آن ها میسر نیست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.