البرز- عباس سلگی با تاکید بر اینکه در صورت ایجاد خانه جودوی استان البرز بستر لازم برای برگزاری مسابقات بین المللی و اردوهای مختلف با کشورهای خارجی در کرج مهیا خواهد شد، گفت: معتقدم البرز ظرفیتی فراتر از کشور دارد و باید در عرصه بین المللی تحرک و پویایی بیشتری داشته باشد.

احداث "خانه جودو" زمینه برپایی اردوهای مشترک خارجی در کرج را مهیا می‌کند

عباس سلگی رییس هیئت جودوی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با قدردانی از اعضای مجمع انتخابات جودوی البرز و اعتماد دوباره آنها به وی گفت: معتقدم مشکلات ورزش جودو از 2 سال پیش و پس از کناره گیری ام از این هیئت بیشتر شده است.

وی ادامه داد: سالها برای احداث و تامین اعتبار خانه جودو تلاش کردم اما به نقطه ای رسیدم که ادامه کار برایم میسر نبود و با توجه به برخی ظرفیت های موجود در هیئت رییسه از وجود شهردار اسبق گرمدره برای اداره هیئت بهره گرفتیم تا بتوانیم از طریق وی خانه جودو را به سرانجام برسانیم.

سلگی گفت: علیرغم تلاش های صورت گرفته این تمهید هم به سرانجام نرسید لذا تصمیم گرفتم مجددا به عرصه مدیریت این رشته ورزشی برگردم و برای تمام کردن ماموریت نیمه تمام خود یعنی احداث خانه جودو و پیاده سازی طرح ۴ساله توسعه جودو البرز به عرصه انتخابات وارد شوم.

رییس جدید هیئت جودو استان البرز ظرفیت های فنی این ورزش را بسیار بالا دانست و گفت: در این بخش به واسطه تلاش سرپرست و تیم اجرایی قبلی در وضعیت خوبی هستیم و توانسته ایم عملکرد خوبی داشته باشیم اما در بخش سخت افزاری عقب ماندگی هایی داریم که باید به سرعت برای آن فکری شود و خانه جودو به عنوان مهمترین مطالبه فعالان این ورزش به سرانجام برسد.

سلگی با بیان اینکه پس از اجرای فونداسیون خانه جودو در مجموعه شهید کیانپور در سال های گذشته و تلاشی که برای جذب اعتبار صورت گرفت مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر از اختصاص اعتبار یک میلیارد تومانی برای تکمیل این فضای ورزشی داده اند، گفت: امیدوارم با پیگیری های لازم و تزریق به موقع اعتبارات بتوانیم این پروژه ورزشی را در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام برسانیم.

متولی جودو البرز با تاکید براینکه در صورت ایجاد خانه جودو استان بستر لازم برای برگزاری مسابقت بین المللی و اردوهای مختلف با کشورهای خارجی در کرج مهیا خواهد شد، گفت: معتقدم البرز ظرفیتی فراتر از کشور دارد و باید در عرصه بین المللی تحرک و پویایی بیشتری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این خصوص ودر زمان حضورم در سازمان تیم های ملی رایزنی های لازم را داشته ام و به وقت مقتضی از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره خواهیم گرفت.

سلگی ادامه داد: ایجاد بستر لازم برای حضور دوباره در لیگ برتر جودو و شرکت در تورنمنت های بین المللی را در دستور کار خود به عنوان یک محور کاری دارم.

وی حضور پررنگ البرزی‌ها در تیم های ملی را مورد اشاره قرارداد و گفت: در مسابقات سوپرلیگ کشور نیز علیرغم غیبت البرز اما شاهد نقش اثرگذار نفرات این استان در تیم های باشگاهی هستیم و این موضوع گواه جایگاه خاص البرز در جودو است.

رییس جدید هیئت جودو استان البرز در پایان با ابراز خرسندی از حضور دوباره اش در این ورزش وایجاد فرصت دوباره برای اجرای برنامه های خود گفت: قطعا به دور از حاشیه ها و با هم افزایی همه خانواده بزرگ جودو استان برای توسعه این ورزش و گره گشایی مشکلات موجود تلاش خواهم کرد و در این مسیردست یاری به سوی همه ارکان این ورزش دراز می کنم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.