خراسان شمالی- رضا رجب زاده گفت: باید کار گروهی برای پروژه "طرح ملی امید" با حضور مشاوران حوزه مسکن تشکیل شود تا این طرح در راستای توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

دستگاه‌های اجرایی ملزم به پرداخت سهم خود برای بازآفرینی شهری هستند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، رضا رجب زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در ستاد بازآفرینی پایدار شهری در خصوص یکی از ضرورت های ستاد بازآفرینی شهری گفت: طبق قانون، دستگاه های اجرایی و شهرداری ها باید ۳۰درصد از سهم اعتبارات داخلی خود را به بازسازی و بازآفرینی شهری اختصاص دهند و این یک الزام است.

وی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی طبق قانون ملزم به اجرای این مصوبه هستند.

وی افزود: یکی از شعارهای دولت تدبیر و امید؛ توجه به بحث بازآفرینی شهری است که باید آسیب شناسی جزئی از مشکلات حوزه بازآفرینی شهری انجام شود.

رجب زاده در خصوص پروژه طرح ملی امید(انعقاد قرارداد و طراحی ۱۷۱ واحد مسکونی توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران) نیز گفت: باید مذاکراتی با تعدادی از سرمایه گذاران و شرکت های تعاونی مسکن انجام شود مشروط بر اینکه قراردادها کاملا مشخص و شفاف باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید کار گروهی برای این پروژه با حضور مشاوران حوزه مسکن تشکیل شود تا این طرح در راستای توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.