همدان- سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: همدان با توانایی پلیسی که داشت به سرعت قاتل طلبه همدانی را شناسایی در هنگام دستگیری به دلیل مقاومت مسلحانه به هلاکت رسید.

پلیس همدان در شناسایی و هلاکت قاتل طلبه همدانی سرعت عمل داشت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظانی استان همدان اظهار کرد: پلیس همدان برای پیشگیری از هر واقعه ناخوشایند دیگری برای مردم سرانجام مجبور به هلاکت قاتل طلبه همدانی شد البته این درگیری نیروهای جلان برکف پلیس همدان هم مجروح شدند که بعد به بیمارستان منتقل و درمان را طی کردند.

 وی با اشاره به سرعت پلیس همدان در شناسایی و بعد هم هلاکت قاتل طلبه همدانی افزود: پلیس برای شناسایی قاتل همه تدبیر ها انتظامی و امنیتی را به کار گرفت و این موضوع صحت ندارد که شبکه مجازی عامل شناسایی قاتل بوده است.

 وی بیان کرد: در بررسی وضعیت مجرم گروهی هم از  استان های دیگر حمایت از قاتل را در شبکه های اجتماعی انجام دادند که پلیس پیگیر موضوع ارتباط آنان با وی است.

 سردار کامرانی صالح با اشاره به رصد دایمی فعالیت اشرار و مجرمان توسط پلیس، گفت: قاتل فردی سابقه دار است که به شکل های مختلف قانون را قبل از وقوع این جنایت(قتل طبله همدانی) نقض کرده بود و سابقه محکومیت قضایی دارد و تعدادی از افراد مرتبط با قاتل هم دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد: افرادی که به شکل های مختلف در شبکه های اجتماعی از قاتل طلبه همدانی حمایت کردند شناسایی شدند و برخورد قضایی با آنان خواهد شد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.