نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اطلاعی از عملیاتی شدن مصوبات سفرهای قبلی رئیس مجلس شورای اسلامی به مشهد و دستاوردهای این سفرها ندارم.

دستاورد سفرهای قبلی رئیس مجلس به مشهد مشخص نیست

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر  با اشاره به سفر امروز رئیس مجلس شورای اسلامی به مشهد و خراسان رضوی اظهار داشت: ضمن تشکر از ریاست محترم مجلس شورای اسلامی که سفرهای متعددی را در کشور صورت می‌دهند و تلاش دارند که بخشی از مشکلات را راه حل داشته باشند اما باید عنوان کرد در سفرهای ایشان مصوباتی وجود دارد و با هماهنگی استانداران و مسئولان محلی دستوراتی صادر می‌شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار ما این است که حداقل اگر پیگیری نسبت به این مصوبات صورت می‌گیرد به اطلاع نمایندگان و مردم برسد که مصوبات سفر چه اموری بوده و آیا به نتیجه رسیده یا خیر؟ زیرا مردم از ما سوال می‌کنند که وزرا و مسئولان در سفر خود وعده‌هایی را می‌دهند و پس از این موضوع نیز بازمی‌گردند و کسی پاسخگو نیست.

پژمانفر خاطرنشان کرد: پیشنهاد بنده این است که آقای لاریجانی امروز در بدو ورود به مشهد گزارشی از مصوبات سفر خود را به استماع مردم و نمایندگان برسانند زیرا ما که نماینده مشهد هستیم اطلاعی از پیگیری مصوبات قبلی از فرمایشات ایشان نداریم.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: ما از دستاوردهای سفرهای قبلی اطلاع نداریم تا زمینه‌ساز خرسندی مردم شود؛ بارها مشکلات استان خراسان رضوی و شهر مشهد را در قالب‌های مختلف با رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کردیم و ایشان نسبت به مسائل اشراف دارند.

پژمانفر گفت: طبیعتا خیلی از مسائل را می‌توانیم با استفاده از ظرفیت ایشان حل کنیم اما کدام ظرفیت را بنا دارند ورود داشته باشند و هدف سفرها چه چیزی است بنده به عنوان نماینده مشهد برایم مشخص نیست

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.