البرز - سید مجید موسوی با اشاره به اینکه میزان خسارات وارده به باغات و کشاورزی البرز در اثر سرمازدگی بیش از یک هزار و ٢٠٠ میلیون تومان است، گفت:در جریان بارندگی ها و سیلاب های اخیر این خسارت در حوزه مزارع البرز بیش از ١٥٠ میلیارد ریال است.

بارش‌های اخیر ١٥ میلیارد تومان به مزارع البرز خسارت وارد کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ‌سید مجید موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز صبح روز (شنبه) در آیین گشایش بیست و یکمین جشنواره لاله های گچسر، در جمع خبرنگاران به خسارات وارده  از سرما در ابتدای سال به باغات کشاورزی البرز اشاره کرد و گفت: ‌میزان خسارات وارده بر باغات کشاورزی البرز در اثر سرمازدگی بیش از یک هزار و ٢٠٠ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: این موضوع در ستاد حوادث غیرمترقبه استان  مطرح و مصوب شد که به وزارت جهاد کشاورزی نیز میزان این خسارت ها اعلام شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز ‌خاطرنشان کرد: در خصوص مبحث بارش ها و سیلاب های نوروزی نیز خساراتی به مزارع کشاورزی استان به ویژه در شهرستان های نظرآباد و ساوجبلاغ وارد شده است.

موسوی در پایان افزود: در جریان بارندگی ها و سیلاب نوروزی برآورد خسارت ها در حوزه مزارع البرز بیش از ١٥٠ میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.