مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی با اشاره به برگزاری آیین معرفی موزه‌های برتر سال 97 در کشور گفت: سه موزه خراسان رضوی از سوی ایکوم برتر اعلام شدند.

سه موزه خراسان رضوی از سوی ایکوم برتر شناخته شدند
به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی فر اظهار کرد :  معرفی برترین‌ها در محل فرهنگستان هنر تهران با حضور مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار و  سه موزه از خراسان رضوی در این مراسم جزوبرترین‌ها ،از سوی ایکوم انتخاب و اعلام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی  ابراز کرد: موزه سیار سفیران فرهنگ صلح به مدیریت سوسن نیکدات در معیار کودکان و نوجوانان، موزه آستان قدس رضوی در معیار گردآوری و پارک موزه علوم زمین  مشهد در معیار توسعه مدیریت  جزو دوازده موزه برتر کشور اعلام شدند .

وی یادآور شد: داوری در چهار بخش شاخص دولتی، شاخص دولتی کوچک، شاخص دولتی متوسط و شاخص دولتی بزرگ انجام‌شد و برترین‌ها در دوازده معیار ارزیابی‌شده‌اند .

مکرمی فر تأکید کرد: خراسان رضوی در چهار دهه‌ای که از نام‌گذاری روز جهانی موزه‌ها از سوی ایکوم می‌گذرد، توسعه کمی و کیفی زیادی داشته است که نتیجه آن فعالیت بیش از هشتاد موزه در این استان است .

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.