گوگل تنها برخی از بازی های عرضه شده در سرویس Stream game Google Stadia را همراه با اولین جزئیات جامع در مورد خدمات اشتراک نشان داده است.

The Division 2 ، Ghost Recon و Mortal Kombat 11 به سرویس گوگل استادیا می‌آیند

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در طی مراسم Stadia Connect، گوگل اعلام کرد که بازی هایی که به این سرویس می آیند شامل The Division 2 ، Ghost Recon: Breakpoint، Mortal Kombat 11، دروازه Baldur 3 و Rage 2 (همراه با بسیار بازی دیگر) خواهد بود. با این حال، هیچ تاریخ انتشار شرکتی برای آنان مشخص نشده است.

گوگل می گوید که با بالاترین کیفیت، Stadia با 4K HDR در 60 فریم در ثانیه با 5.1 Surround Sound اجرا خواهد شد. این کیفیت بر اساس سرعت اتصال 35 مگابیت بر ثانیه است.

اما اگر اتصال اینترنت شما پر سرعت نیست چه می شود؟ گوگل به بازیکنان تضمین می دهد که هنوز می توانند از Stadia با سرعت اتصال پایین اینترنت لذت ببرند، گوگل استادیا با اتصال 10 مگابایت بر ثانیه، به شما امکان می دهد بازی ها را با سرعت 720p پخش کنید، که قابلیت بسیار جذاب و کلیدی برای کسانی است که سرعت اینترنت پایینی دارند.

ظاهرا گوگل استادیا بر روی تبلت ها، تلویزیون ها و پیکسل 3، پیکسل 3 XL، پیکسل 3a و پیکسل 3a XL بدون نیاز به کنسول اجرا خواهد شد اما طبیعتا برای لذت بردن بیشتر همه ی شما به یک مانیتور نیاز دارید.

Stadia از طریق مرورگر Chrome خود در بسیاری از دستگاهها، برنامه Stadia در تلفن های هوشمند یا از طریق پلاگین Chromecast در تلویزیون اجرا خواهد شد.

اگر شما نمی خواهید کنترل کننده Google Stadia را خریداری کنید، می توانید با هر دو ماوس و صفحه کلید یا هر کنترل کننده پشتیبانی بازی کنید.

گوگل همچنین اولین جزئیات خدمات اشتراکی را نشان داد. اشتراک Premium Stadia Pro 9.99 دلار (حدود £ 8، AU $ 14) در ماه هزینه خواهد کرد و به کاربران اجازه می دهد محتوای منظمی را که به کتابخانه Stadia اضافه شده است، دسترسی پیدا کند. علاوه بر این، عضویت Stadia Pro باعث خواهد شد که بازی ها در حالت 4K HDR با سرعت 60 فریم در ثانیه در 5.1 surround sound پخش شوند.

Stadia Pro همچنین اجازه می دهد تا کاربران برای دسترسی به تجربه کامل Destiny 2 از جمله بازی پایه، افزودنی های قبلی و تمام DLC ها و از جمله Shadowkeep دسترسی داشته باشند. شما حتی می توانید Guardian خود را از بازی دیگری به Stadia منتقل کنید (البته ظاهرا از PS4).

با این حال، یک گزینه آزاد نیز وجود دارد؛ Base Stadia اجازه می دهد شما به طور جداگانه بازی های Stadia را بدون عضویت در هزینه ماهانه خریداری کنید (اما کیفیت Stream را دریافت نخواهید کرد).

گوگل ارائه دهنده بسته نرم افزاری Staradia Founder برای افرادی است که مایل به دریافت خدمات خود در این سرویس زودتر از دیگران هستند. بسته نرم افزاری هزینه 129 دلاری دارد و فقط برای مدت زمان محدودی در دسترس است.

در پایین گزینه هایی که با سرویس استادیا می آیند را می بینید:

اولین دسترسی به Stadia

یک Chromecast فوق العاده

سه ماه Stadia Pro رایگان

کنترل محدود آبی رنگ

اولین انتخاب نام Google Stadia

اگر میخواهید یک کنترلر اضافی (که به وضوح سفید، سیاه و سبز است) خریداری کنید، میتوانید آن را با 69 دلار خریداری کنید (حدود 55 پوند، AU 99 دلار).

این سرویس در کشورهای ایالات متحده، انگلستان، کانادا، ایرلند، ایتالیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه، سوئد، هلند، نروژ، بلژیک، فنلاند و دانمارک در دسترس خواهد بود. با این حال، گوگل اعلام کرده است که می خواهد تا سال 2020 به کشورهای بیشتری رسیده باشد.

دروازه 3 Baldur به Stadia و PC بعد از وقفه 18 ساله می آید.

در پایین لیست کامل بازی های تایید شده برای Google Stadia  که تا کنون آمده است را می بینید:

Assassin’s Creed Odyssey

Borderlands 3

Baldur's Gate 3

The Crew 2

Darksiders Genesis

Destiny 2

Doom

Doom Eternal

Dragon Ball Xenoverse 

The Elder Scrolls Online

Farming Simulator 19

Final Fantasy 15

Football Manager

Get Packed

GRID

Gylt

Just Dance

Metro Exodus

Mortal Kombat 11

NBA 2K

Power Rangers: Battle for the Grid

Rage 2

Rise of the Tomb Raider

Samurai Showdown

Shadow of the Tomb Raider

Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint

Tom Clancy’s The Division 2

Tomb Raider Definitive Edition

Thumper

Trials Rising

Wolfenstein: Youngblood

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.