بخشدار مرکزی شهرستان مشهد گفت: عده ای شبانه و با دریافت پول های کلان اقدام به ساخت باغ ویلاهای غیرمجاز در بخش مرکزی مشهد می کنند.

تخریب چند باغ ویلای غیرمجاز در بخش مرکزی مشهد

ابوطالب سرابیان در گفتگو با قدس آنلاین اظهارداشت: با ورود دادستانی به موضوع باغ ویلاهای غیرمجاز، اقدامات مناسبی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در مرحله اول تمام باغ ویلاهای غیرمجاز که عمدتا مربوط به باغ ویلاهای حصارکشیده با دیوار بودند در جاده کلاکوب  از سمت جاده کلات بعد از روستای خلق آباد با لودر مورد تخریب قرار گرفتند.

سرابیان با اشاره به اینکه باغ ویلاهای غیرمجاز به صورت قارچ گونه و شبانه ایجاد می شوند و آمار مشخص و دقیقی از آنها نمی توان اعلام کرد، افزود: اکثر این باغ ویلاهاغیرمجاز و حصار کشی اطراف آنها به صورت شبانه انجام می شود و عده ای با دریافت مبالغ کلان و بکارگرفتن کارگران زیاد در طول شب اقدام به ساختن دیوارها می کنند.

وی افزود: هم اکنون پلیس ساختمان در روستا از تخلفات جلوگیری می کند اما قادر به برخورد با تخلفات خارج از حریم روستا نیست ، چرا که مجوز قانونی لازم برای این برخورد را ندارد و سازندگان غیرمجاز نیز از این عدم اختیار بهره کافی و سوء استفاده لازم را می برند. از این رو بناداریم که گشت های شبانه برای نظارت بر ساخت و سازها در بخش مرکزی مشهد راه اندازی کنیم  تا از سوئ استفاده افراد سودجو و حصارکشی های شبانه جلوگیری شود.

پیش از این بخشدار مرکزی در گفتگو با قدس آنلاین از نبود آمار دقیق از باغ ویلاهای غیر مجاز در روستاهای بخش مرکزی  خبر داده بود .

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.