به مناسبت آغاز هفته قوه قضاییه، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا فردا شب از طریق شبکه یک سیما با مردم گفت‌وگو می‌کند.

رئیس دستگاه قضا با مردم گفت و گو می‌کند

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه اول سیما، حجت الاسلام رئیسی در این گفت‌وگوی زنده ضمن تشریح سیاست‌های و برنامه‌ها، گزارشی از عملکرد یک سال گذشته قوه قضاییه را به مردم ارائه خواهد کرد. گفت و گوی زنده رئیس قوه قضائیه دوم تیرماه بعد از بخش خبری ساعت 21 پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • .... ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
    0 0
    خواهشمندیم توسط رسانه های محترم از جناب آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیگیری گردد: ۱-تصویب و ابلاغ قانون حمایت از افشا کنندگان فساد توسط قوه قضاییه ۲-تصویب و ابلاغ قانون ((از کجا آورده ای))و بررسی اموال مسئولین و وابستگانشان و انتشار علنی آن ۳-برگزاری دادگاه موسسه کاسپین-فرشتگان بعد از گذشت ۴ سال از بازگشایی پرونده در دادسرای جرایم پولی-بانکی و درخواست های مکرر مردمی و نمایندگان مجلس(در سال۹۶،تصویب آیین نامه ۲۳۶ در صحن علنی مجلس و ارجاع پرونده به قوه قضاییه) و اعلام جرم توسط موسسه مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت(در سال۹۷) و ارسال نامه های متعدد جهت تسریع در رسیدگی به این پرونده همچون پرونده موسسه مالی ثامن الحجج،البرز ایرانیان،ولیعصر و بانک سرمایه به ریاست قبلی قوه قضاییه آملی لاریجانی و جناب آیت الله رئیسی.