۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 6635
می گوید از هلند آمده به عشق امام رضا(ع)+ فیلم

...راهش دور است نه اینقدر دور که خیال کنی ساکن یکی از شهرهای جنوبی یا غربی ایران است. از مرزها بگذر...آنطرف تر از آسیا ست. می گوید از هلند آمده به عشق امام رضا(ع)، می گوید هر دوسال یک بار میهمان حرم امام هشتم می شود و این امام رضا(ع) ست که او را به جوار خود می طلبد. بعد چشمانش پر از اشک شوق می شود انگار اولین بار است دلش در جوار هشتمین امام شیعیان ماوا گرفته.
خانم "مکرم" مشهد که می آید نه تنها به قصد زیارت ،بلکه یکی از برنامه هایش شرکت در دارالقرآن است و مطالعه احکام و درسهای قرآن.می گوید درسهای اخلاقی را هم پی گیر است، برایش ایران و هلند ندارد. اینجا هم در جلسات دین- نشاط- زندگی شرکت می کند و هلند هم از طریق شبکه های ایرانی که از ماهواره پخش می شود پی گیر برنامه های آموزنده زندگی است.
به گفته خودش همسر داری و رفتار با فرزندان خیلی بهتر شده می گوید از این برنامه ها انرژی می گیرد و همبستگی خانوادگی شان بیشتر شده.
چند بار تاکید می کند زندگی در غربت خیلی سخت است .سخت را محکم می گوید طوری که با خودمان فکر می کنیم مگر زندگی در کشور گلها چقدر می تواند درد آور باشد؟! اما برای کسی مثل او با این دل مصفا هیچ گلی عطر حرم حضرت رضا(ع)را ندارد؛ دل او اینجا به آرامش می رسد.


 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.