مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: به همت خادمیاران سلامت رضوی دارالشفای امام رضا(ع) ۱۵۱ بیمار محروم حاشیه شهر مشهد از خدمات پزشکی تخصصی رایگان این مؤسسه بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی ۱۵۱ بیمار حاشیه شهر مشهد از خدمات پزشکی تخصصی رایگان آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی بیان کرد: جمعی از خادمیاران سلامت رضوی دارالشفاء امام رضا(ع) در قالب یک تیم جهادی در منطقه جاده سیمان (شهید کشمیری ۷۱) مشهد به بیماران کم‌درآمد و محروم خدمات پزشکی تخصصی رایگان ارائه کردند.
ناصر سرگلزایی ادامه داد: این خادمیاران در قالب یک تیم ۱۰ نفره شامل متخصص جراحی عروق، متخصص داخلی، پزشک عمومی، کارشناس مامایی، دو پرستار خانم و آقا و نیروهای اجرایی به این اردوی خودجوش اعزام شده بودند.
وی گفت: این تیم پزشکی ۱۵۱ بیمار کم‌برخوردار را که توسط مؤسسه خیریه کمیته اجتماعی رویش معرفی شده بودند در مدت حدود پنج ساعت در دفتر این مؤسسه به‌صورت رایگان معاینه کردند. برخی از بیماران از دو یا سه خدمت مانند مشاوره مامایی یا ویزیت دو پزشک در این مدت بهره‌مند شدند.
مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با اشاره به همکاری کمیته اجتماعی رویش و گروهی از جوانان خیر در انجام این اردوی جهادی افزود: تعدادی از بیماران این اردوی جهادی برای ادامه درمان و بهره‌مندی از خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی دارالشفاء امام رضا(ع) مانند آزمایشگاه، سونوگرافی، فیزیوتراپی و... طبق تشخیص پزشکان حاضر در اردو به این مرکز درمانی ارجاع داده شدند.
سرگلزایی به برگزاری اردوهای جهادی مشابه از سوی این مؤسسه در گذشته در مناطق حاشیه شهر مشهد اشاره و ابراز کرد: پیگیری درمان این بیماران از صفر تا صد، برعهده خادمیاران سلامت رضوی و دارالشفاء امام رضا(ع) است و تلاش شده با انتخاب تعداد محدودی بیمار، خدمات تکمیلی پزشکی رایگان به این بیماران ارائه شود.
لازم به ذکر است، مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با بهره‌گیری از ظرفیت خادمیاران سلامت رضوی و امکانات دارالشفاء امام رضا(ع) در تلاش است در پرتوی بارگاه ملکوتی رضوی علاوه بر خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران این آستان مقدس، خدمات درمانی و تخصصی به اقشار محروم و کم‌درآمد جامعه ارائه دهد.

منبع: استان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.