سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: کیفیت غذای بیمارستان‌ها تحت هیچ شرایطی نباید تغییر کند.

کیفیت غذای بیمارستان‌های مشهد  تحت هیچ شرایطی نباید تغییر کند

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا اسلامی تصریح کرد:مسوولان تغذیه بیمارستانها باید به طور مستمر کیفیت غذای واحد زیر پوشش خود را بررسی و در صورت هر گونه تغییر آن را با جدیت دنبال کنند.

وی با بیان اینکه به منظور پایش مستمر کیفیت غذای بیمارستانها کانال ارتباطی جهت ارسال نتایج نمونه برداری و ارسال تصاویر از وضعیت طبخ و توزیع غذا در مراکز تشکیل شده است، افزود: بررسی کیفیت غذای بیمارستان ها به صورت لحظه ای پایش می شود و در صورت بروز هر گونه مشکل و یا تخلف با جدیت با آن برخورد می شود.

وی با بیان اینکه تاخیر در پرداختها توجیه مناسبی برای تحت تاثیر قرار دادن کیفیت غذای بیماران و کارکنان در بیمارستانها محسوب نمی شود، اظهار کرد: در حال حاضر هزینه غذای شرکت های تولیدی با تاخیری پنج الی شش ماهه پرداخت می شود و نمی توان از این مساله برای توجیه کاهش کیفیت غذای بیمارستانها استفاده کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مسوولان تغذیه بیمارستانها باید در زمینه کیفیت غذا دقت نظر را داشته باشند و در این زمینه پاسخگو باشند، گفت: در صورت وجود مشکل در این زمینه باید قبل از اعلام گروه های بازرسی و نظارتی، مسوولان تغذیه مراتب را پیگیری کرده و اطلاع دهند.

منبع: صداوسیما 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.