رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت گفت: ۸۰ درصد نمایندگان فعلی مجلس، در انتخابات مجلس یازدهم رای نمی آورند.

صدر: ۸۰ درصد نمایندگان مجلس دهم رای نمی‌آورند

قدس آنلاین: سید شهاب الدین صدر رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در نشست سراسری مجمع جوانان انقلاب اسلامی اظهار داشت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و هنوز فضای انتخابات گرم نیست.

وی افزود: توقع این است مجلسی بهتر از مجلس فعلی تشکیل شود، مردم از عملکرد دولت راضی نیستند و جامعه درگیر مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند و این برای یک کشور انقلابی و اسلامی پدیده خوبی نیست.

صدر با بیان اینکه نمی گویم که دولت فعلی کاری انجام نداده است، چرا که همه دولت ها خدماتی داشته‌اند، گفت: در کشور مردم یه چیزی می گویند و مسئولان آمار دیگری می‌دهند. فاصله و شکاف بین مسئولان و مردم به وجود آمده که این به نظام اسیب زده است.

وی به ناآرامی‌های آبان ماه سال جاری اشاره و تصریح کرد: اتفاقات آبان‌ماه از بی تدبیری‌های محض دولت بود و عده‌ای را از وضعیت ناراضی کرده است.  

رییس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت گفت: انتخابات مجلس انتخابات سرنوشت ساز است باید یک مجلس طراز نظام برای ۴۰ ساله دوم انقلاب شکل بگیرد و دولت را سر خط بیاورد. وظیفه نخست جبهه پیشرفت و رفاه ایجاد رغبت در بین مردم برای مشارکت بالا در انتخابات است و باید تلاش کنیم شور و هیجانی را در مردم بوجود آوریم ...

وی ادامه داد: من پیشگو نیستم اما ۸۰ درصد نمایندگان فعلی رای نمی آورند. این ها اینقدر به مردم وعده دادند که بیشتر این وعده‌ها عملی نشده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.