حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: هدف اصلی دشمنان از به راه انداختن فتنه ها در نقاط مرزی کشور وارد نمودن ضربه های مختلف اقتصادی و فرهنگی به نظام است، تا مردم این مناطق نسبت به نظام بدبین شوند.<BR>

هدف دشمن از ایجاد فتنه وارد کردن ضربه های اقتصادی و فرهنگی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از قم، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی پنج شنبه شب در مراسم چهلم فرمانده اطلاعات سپاه قم و پنج تن از همرزمانش که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اقدامات تروریستی گروهک پژاک در مناطق مرزی کشور تصریح کرد: دشمن که طی سالهای اخیر همواره قصد به راه انداختن فتنه از مناطق مختلف کشور را داشته بعد از ناکامی از فتنه ای که در مرکز و تهران به راه انداخت این بار کوشیده تا در نقاط مرزی و حاشیه ای کشور این کار را انجام بدهد.
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی نقش مردم شجاع و غیور کردستان در مقابله با فتنه های دشمن را مورد تقدیر قرارداد و عنوان کرد: خلق کرد و مردم اهل سنت این خطه از کشور مردمی پاک صمیمی و ولایتمدار هستند و زیر پرچم ولایت فقیه امنیت را در این منطقه برقرار می کنند.
وی تاکید کرد: مردم اهل سنت که ارادت قلبی خود را نسبت به پیامبر گرامی اسلام و اهلبیتش ثابت کرده اند قطعا به این مرجع تقلید و فرزند رسول الله یعنی رهبر معظم انقلاب نیز ارادتمندند و جز در مسیر او در مسیر دیگری حرکت نمی کنند.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: از نظر خداوند متعال شخص محارب حتی اگر ادعای دین مداری نیز داشته باشد باز محارب خوانده می شود.
وی بدبینی مردم نسبت به نظام را یکی از نقشه های اصلی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمنان از به راه انداختن این گونه فتنه ها در نقاط مرزی کشور وارد نمودن ضربه های مختلف اقتصادی و فرهنگی به نظام است، دشمن تلاش دارد تا با بروز ناامنی در این نقاط حساس از کشور اوضاع اقتصادی و فرهنگی آنجا را به نفع خود دگرگون کند تا مردم این مناطق نسبت به نظام بدبین شوند.
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی تاکید کرد: دشمن همواره کوشیده تا با همکاری عوامل داخلی اش فتنه را از نقاط مختلف کشور آغاز کند.
وی افزود: سخنان رییس جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه آمریکا اوضاع ایران را زیر نظر دارد دلیلی برای اثبات این ادعاست.
گفتنی است قرمانده اطلاعات سپاه قم و پنج تن از همرزمانش اواخر تیر ماه سال جاری در عملیات تعقیب نیروهای پژاک در شمالغرب کشور به دلیل انفجار مین در زیر خودروی آنها به شهادت رسیدند.
انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.