رئیس دادگستری سبزوار با اظهار نگرانی از ورود جوانان به جرایم خشن، گفت: اگر قاطعیت در دادگستری وجود نداشته باشد جان مردم و نوامیس آنان امنیت نخواهد داشت.

قاطعیت در دستگاه قضا باعث حفظ امنیت مردم می شود

به گزارش قدس آنلاین، میر علم سیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه سبزوار شامگاه گذشته با اشاره به تشکیل قرارگاه برخورد با جرایم خشن در این شهرستان و لغو مرخصی زندانیانی که در گذشته مرتکب جرایم خشن شده‌اند، گفت: نیروی انتظامی و سپاه با حضور در این قرارگاه در حال پیگیری و رصد لحظه‌ای مجرمان هستند.

وی با اشاره به سخنان فرمانده نیروی انتظامی سبزوار که لیدرهای اراذل و اوباش در این شهرستان در حدود ۳۰ نفر هستند که با آنان با قاطعیت برخورد می‌شود، افزود: امنیت خوبی در بخش‌های مختلف این شهرستان حاکم است ولی احساس نا امنی در سبزوار بالاست که یکی از علل آن فعال بودن رسانه‌های مختلف مجازی و غیر مجازی در سبزوار و دامن زدن برخی به اخبار منفی در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه شعبه ویژه‌ای نیز در دادگستری سبزوار برای برخورد با جرایم خشن تشکیل شده است، افزود: برخورد قاطع قضائی با خشونت متفاوت است و اگر قاطعیت در دادگستری وجود نداشته باشد جان مردم و نوامیس آنان امنیت نخواهد داشت.

رئیس دادگستری سبزوار با اظهار نگرانی از ورود جوانان به جرایم خشن، گفت: باید در بخش‌های مختلف فرهنگ سازی مناسبی انجام شود و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران سرمایه گذاری زیادی بر روی اراذل و اوباش با تربیت نیرو و حمایت از آنان انجام داده‌اند.

وی با اشاره به کمبود قاضی در این شهرستان، افزود: یکی از علل اطاله دادرسی‌ها کمبود قاضی در سبزوار است.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.