۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
کد خبر: 746190

هفته نوزدهم لیگ برتر عصر دیروز با توقف پرسپولیس، استقلال و تراکتور آغاز شد.

مجیدی پاس رحمتی را خراب کرد

تیم فوتبال پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. برای پدیده در این دیدار امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۱+۴۵ و برای پرسپولیس میلاد سرلک در دقیقه ۶۹ گلزنی کردند.

دیروز یاران گل‌محمدی با بی‌دقتی خود کلکسیونی از هدر دادن موقعیت‌های ۱۰۰ درصد را به نمایش گذاشتند تا ثابت شود خریدهای جدید این تیم و حتی بازگشت آل‌کثیر هم دردی از دردهای پرسپولیس دوا نکرده است. در آن سوی میدان مهدی رحمتی هوشمندانه پلن اصلی تیمش را روی ضدحملات چیده بود و روی تبحر قاسمی‌نژاد در ایجاد موقعیت‌ها، حساب ویژه‌ای باز کرده بود. پرسپولیس با این تساوی ۳۸ امتیازی شد و پاس خوبی برای صدرنشینی سپاهان ۳۷ امتیازی که دوشنبه مقابل سایپا به میدان می‌رود، داد. پدیده هم ۱۹ امتیازی شد.

نکته عجیب این دیدار حضور تعدادی تماشاگر در ورزشگاه بود که نیروی انتظامی در آغاز نیمه دوم آن‌ها را به بیرون از ورزشگاه هدایت کرد. روی اسکوربورد ورزشگاه هم در نیمه نخست نام تیم میزبان پدیده بود. با شروع نیمه دوم نام این تیم شهرخودرو شد اما دوباره به پدیده تغییر یافت که در نوع خود عجیب بود. امین قاسمی‌نژاد پس از گلزنی به پرسپولیس، با دست عدد چهار را نشان داد. این بازیکن در نیم فصل قصد داشت راهی استقلال شود که به دلیل مسائل مالی این اتفاق رخ نداد.

توقف تراکتور و شکست نفت

در مسجد سلیمان، نساجی دست به کار بزرگی زد و به رهبری ساکت الهامی موفق شد ۲ بر صفر بر میزبان خود غلبه کند و جانی تازه بگیرد. نساجی که در دو دیدار حذفی و لیگ موفق به شکست دادن سایپا شده بود موفق شد در بازی مقابل نفت با ارائه یک دیدار کاملاً برتر نسبت به میزبان پیروز شود و از ته جدول فاصله بگیرد.

تراکتور هم مقابل مس رفسنجان صفر بر صفر متوقف شد تا از جمع مدعیان فاصله بگیرد. ذوب‌آهن هم دیروز سال جدید را با پیروزی یک بر صفر مقابل نفت آبادان شروع کرد تا برزیلی‌های ایران همچنان در جدول پایین‌تر بروند.

فرصت سوزی استقلال

در آخرین بازی دیروز هم استقلال در شرایطی که می توانست با پیروزی بر پیکان فاصله اش را با صدر کمتر کند مقابل تیم تارتار با نتیجه صفر برصفر متوقف شد. در این بازی که در آزادی برگزار شد تیم پیکان رو به دفاع چندلایه آورد و با دادن توپ به میزبان با تمام وجود برای کسب تساوی تلاش کرد. سرعت پایین استقلال در این بازی مانع از این شد که این تیم از توقف پرسپولیس در مشهد استفاده کند و ۳۴ امتیازی باقی ماند. دیدار استقلال مقابل نفت آبادان در هفته بعد لغو شد و این تیم برای جام باشگاه‌های آسیا راهی عربستان می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.