در راستای نامگذاری سالجاری به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زداییها طرح شتاب (شکوفایی تولید و اشتغال برتر) با هدف حمایت از ایده های برتر در حوزه های کارآفرینی روز شنبه در شهرستان خواف آغاز شد.

حمایت از ایده های اشتغال و کارآفرینی با رونمایی از طرح شتاب در خواف

به گزارش قدس آنلاین، حسین سنجرانی فرماندار خواف در آیین آغاز به کار طرح شتاب این شهرستان گفت: حمایت از ایده های  اشتغال و کارآفرینی نقش مهمی در توسعه بهینه فرصتهای شغلی دارد و باید با بهره گیری از نقطه نظرات نخبگان و مسوولان ذیربط مورد حمایت قرار بگیرند.

حسین سنجرانی عنوان کرد: ارایه ایده های جدید و حمایت از خلاقیت و نوآوری در سیاست گذاری های اشتغال یک ضرورت در هم افزایی بین مسوولان و بخشهای ذیربط است و موجب به فعلیت رساندن ظرفیتهای بلقوه و جهت دهی آنها در مسیر توسعه و رونق اقتصادی شهرستان خواف می شود.

حسین اسدی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خواف اظهار داشت: طرح شتاب (شکوفایی تولید و اشتغال برتر) با اهداف زمینه سازی جهت تبدیل ایده به طرح و طرح به محصول، توسعه فرهنگ ایده پردازی برای کارآفرینی و اجرایی کردن ایده ها، شناسایی صاحبان ایده های نو و معرفی به شرکتهای شتاب دهنده و سرمایه گذار جهت حمایت مالی به مدت دو هفته برگزار می شود.

مدیر توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی در آیین آغاز به کار طرح شتاب در خواف در سخنانی که از طریق وبینار برگزار شد، حمایت از ایده های برتر در حوزه های کارآفرینی و اشتغال را رویکرد مهم این پارک طی سالجاری ذکر کرد و بیان داشت: باید ظرفیتهای بخشهای مختلف در این زمینه جهت دهی شود.

وی در خاتمه  با اشاره به اینکه اجرای طرح شتاب در خواف و حمایت از ایده های برتر بستر این مهم را هموار می کند، گفت: پارک علم و فناوری خراسان رضوی ایده هایی که در قالب این طرح به تصویب  برسند، مورد حمایت قرار می دهد.

گفتنی است در پایان از پوستر طرح شتاب رونمایی گردید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.