۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
کد خبر: 747147

زنجان- در اولین جلسه شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی استان زنجان بررعایت دقیق پروتکل های های بهداشتی تشکیل قرار گاه عملیات ستاد کرونا در دستگاهای اجرایی تاکید شد.

 ظرفیت بیمارستان های استان زنجان پر شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:خدا بخش مرادی ناقچی معاون اجتماعی،سیاسی و  امنیتی استاندار زنجان ظهر روز شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان  با اشاره به اینکه  وضعیت کشور در حالت  هشدار است و امروز به مدت ده روز محدودیتهای جدی اعمال می شود گفت: تا به امروز بیش از دو میلیون ابتلا داشتیم و بیمارستان های ارتش، موسوی، امام حسین و امید ابهر   پر شده و یا در حالت پیک هستند.

مرادی ناقصی عدم رعایت پروتکل ها و دورههمی ها را در اوج گیری کرونا مهم دانست و افزود:در هر دستگاه اجرایی قرار گاه عملیات ستاد  کرونا ایجاد شود و   اصحاب رسانه مردم را به رعایت پروتکل هاو ممنوعیت دوره همی ها دعوت کنند و با  متخلفین مراجع قضایی برخورد می کنند. 

وی با تاکید بر اینکه شهروند سالم محور توسعه سالم است یاد آور شد:وقتی درخواست ایجاد بیمارستان صحرایی می کنیم و یا بیمارستان ارتش را به بیماران کرونایی اختصاص می دهیم به مفهوم این است که وضعیت بیماری در استان نگران کننده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.