مشاور رئیس جمهور و رئیس کمیته حمایت انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری بر ضرورت انجام اقداماتی برای همصدایی با جمعیت ها و گروههای حامی فلسطین در کشورهای مختلف در روز جهانی قدس تاکید کرد.

ضرورت انجام اقداماتی برای همصدایی با جمعیت ها و گروههای حامی فلسطین در کشورهای مختلف در روز جهانی قدس

به گزارش قدس آنلاین آیت الله محمد حسن اختری روز شنبه در نشست جمعیت دفاع از ملت فلسطین که با حضور سازمان ها و فعالان حامی فلسطین و قدس شریف به مناسبت روز جهانی قدس در خبرگزاری قدسنا برگزار شد، اظهارداشت: حرکت دفاعی و پشتیبانی مردم کشورمان از مردم فلسطین به صورت شعارها، پوسترها، پلاکاردها و برنامه های رسانه ای بسیار ارزشمند است.
وی افزود: از وزارتخانه ها و دستگاههای مرتبط خواسته ایم که برنامه هایی را برای روز قدس در جهت زنده نگهداشتن این شعار انجام دهند تا همه مردم در سراسر کشور یکصدا ابراز انزجار و تنفر از رژیم اشغالگر را انعکاس دهند و از قدس و مسئله فلسطین و فلسطینیان برای تداوم راهشان تا آزادی کامل فلسطین حمایت کنند.
مشاور رئیس جمهور و رئیس کمیته حمایت انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با ارائه پیشنهادی گفت: از حالا برای سال آینده فکر کنیم تا با همکاری چندین نهاد و وزارتخانه یک فیلم خوب، زنده و جدید در مورد مسئله فلسطین و انتفاضه و آزادی قدس تهیه شود تا سال آینده در روز قدس پخش شود و یقیقنا هزینه هایی که از طریق سرمایه گذاری انجام شود، باز می گردد، این اقدامات بسیار مهم است و در سطوح مختلف می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. 
آیت الله اختری در بخش دیگری از این سخنان تصریح کرد: الان در داخل کشور اقدامات خوبی انجام می گیرد که جای تقدیر دارد اما در حدی که نظر حضرت امام(قدس الله نفس الزکیه) بوده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای بر آن تاکید داشته اند، نتواسته در جامعه انعکاس داشته باشد. 
وی با بیان اینکه ان شاء الله ثمرات این اقدامات پیروزی نهایی باشد که زوال اسرائیل است، گفت: باید با کمک فلسطینیان در کشورهای مختلف، مراکز و جمعیت های فعال در را در سطح بین الملل همصدا کنیم که این امر از طریق رسانه ها و فضای مجازی امکانپذیر است و می تواند در مقابله با رژیم صهیونیستی موثر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.