همدان- استاندار همدان گفت: ۲۰۰ پروژه تولیدی و اقتصادی به ارزش یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تا پایان فصل تابستان افتتاح می شود.

۲۰۰ پروژه تابستان امسال درهمدان  افتتاح  می شود

 به گزارش قدس آنلاین ، «سیدسعید شاهرخی» ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان همدان اظهار کرد: برنامه راهبردی توسعه استان تا پایان سال ۱۴۰۰ تدوین شده که در قالب همین برنامه، برش ۹۰ روزه ای برای فصل تابستان تهیه شده که اقدامات اجرایی و فعالیت های مدیریتی استان در  تمامی حوزه ها براساس این برنامه و سند تدوین شده بدون کوچکترین تاخیر و وقفه ای، عملیاتی خواهد شد.

شاهرخی افزود: برهمین اساس و مبتنی بر این برنامه ۹۰ روزه، ۲۰۰ پروژه به ارزش یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تا پایان فصل تابستان و به صورت هفته ای در نقاط مختلف استان همدان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مسیر توسعه استان براساس برنامه راهبردی به طور کامل ریل گذاری شده است، تاکید کرد: این مسیر آنقدر با دقت و براساس کار علمی و کارشناسی ریل گذاری شده که مسیر دقیق رشد و توسعه استان در سال های آینده را نیز به خوبی روشن و ترسیم کرده است.

استاندار همدان ادامه داد: خط مشی دولت منتخب نیز در ادامه سیاست های دولت کنونی برای خدمت به مردم است، کهتوجه به معیشت، ایجاد اشتعال، حمایت از تولید و دوری از جناح بندی های سیاسی و باندی، محور کار دولت منتخب است که پایه فعالیت و کار دولت تدبیر و امید نیز برهمین اساس بود.

شاهرخی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه توسعه راهبردی استان، محور فعالیت ها تا پایان سال ۱۴۰۰ به صورت دقیق تدوین و مسیر حرکت با نگاهی علمی و کارشناسی ترسیم شده است، اظهار داشت: در حوزه عمرانی و اعتبارات ملی، امسال به همت نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در لایحه برای استان همدان تعریف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.