نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف ما باید این باشد که در بین مذاهب اسلامی وحدت ایجاد کنیم وامت واحده اسلامی را تشکیل دهیم.

هدفمان ایجاد وحدت بین مذاهب اسلامی باشد

به گزارش قدس آنلاین، محمد  مهدی زاهدی در پاسخ به این سوال که مقام معظم رهبری بر بحث ایجاد وحدت در بحث واقعه غدیر تاکید کرده اند و این مسئله تا چه اندازه باید مورد تاکید باشد، گفت: هدف ما باید این باشد که در بین مذاهب اسلامی وحدت ایجاد کنیم وامت واحده اسلامی را تشکیل دهیم و همه مان باهم به منافع اسلام نگاه کنیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اکثر مذاهب اسلامی اهل بیت را قبول دارند هرچند اختلاف در بحث خلفا وجود دارد اما اهل بیت را همه مذاهب اسلامی قبول دارند اینکه قرآن و عترت را ملاک رفتار و کارهای خودمان قرار دهیم بهترین فاکتور برای تشکیل امت واحده اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر این اتفاق بیفتد و ما امت واحده باشیم دیگر زیر بار استکبار نمی رویم و فرصت برای کسانی که به اسم اسلام هراسی اختلافاتی ایجاد می کنند فراهم نمی شود.

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین درسی که سیاستمداران از حادثه غدیر می گیرند چیست، گفت: سیاستمداران باید با واقعیت ها خودشان را سازگار کنند و سعی کنند تفرقه را از جامعه اسلامی دور کنند و ملاک کارشان بیشتر بر محور وحدت باشد.

منبع: شبستان

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.