سخنگوی ائتلاف بین‌المللی هدف قرار گرفته شدن پایگاه نظامیان آمریکایی در اربیل عراق را تایید کرد.

آمریکا حمله پهپادی به پایگاه خود در اربیل را تایید کرد

قدس آنلاین: «وین ماروتو» سخنگوی ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضد داعش امروز (شنبه) هدف قرار گرفته شدن پایگاه نظامیان آمریکایی در اربیل عراق را تایید و مدعی شد خساراتی متحمل نشده‌اند.

او پس از اینکه گروه عراقی «لواء الثائرین» رسما اعلام کرد که یک موضع آمریکا در اربیل عراق را هدف حمله قرار داده است، در مصاحبه با روداوو اعلام کرد: یک پهپاد، یکی از مواضع ائتلاف بین‌المللی را در منطقه کردستان در ساعت ۱:۳۰ بامداد روز جمعه هدف قرار داد و این حمله خسارت مادی یا تلفات جانی در پی نداشته است.

پایگاه اطلاع رسانی «لواء الثائرین» با انتشار بیانیه‌ای در صفحه تلگرام خود از حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی الحریر در شهر اربیل در صبح روز جمعه خبر داد.

این گروه مقاومت عراقی اعلام کرده است که عملیات هدف قرار دادن پایگاه الحریر در استان اربیل در کردستان عراق و محلی که اشغالگران ترسوی آمریکایی، جاسوسان و مزدورانشان در آن پناه گرفته‌اند را بر عهده می‌گیریم.

گروه مقاومت لواء الثائرین در بیانیه خود آورده است که در این عملیات که ساعت ۲ بامداد روز جمعه با پهپادهای مسلح انجام شده است خسارت‌هایی به تجهیزات نظامیان آمریکایی وارد آمد.

نیروهای مقاومت عراقی خواستار اجرای مصوبه پارلمان عراق و اخراج نیروهای بیگانه از این کشور به ویژه نیروهای آمریکایی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.