دومین جلسه هیات مدیره سازمان دارالقرآن الکریم با حضور اعضای هیات مدیره این سازمان در شهر مقدس قم برگزار شد.

برگزاری جلسات هیات مدیره سازمان دارالقرآن الکریم/از انتخاب رییس و دبیر هیات مدیره تا بررسی اساسنامه و ساختار تشکیلاتی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، پس از برگزاری جلسه هیات امنای سازمان دارالقرآن الکریم در بیست و نهم آبان 1399 اساسنامه جدید این سازمان به تصویب رسید و در آن علاوه بر حفظ ارکان پیشین، رکن هیئت مدیره نیز به ساختار این سازمان افزوده شد.
 اعضای هیات امنای سازمان دارالقرآن الکریم در آخرین نشست خود و در 22 تیرماه 1400 گرد هم آمدند و در این جلسه حسین اسدی، مشاور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی، حجج اسلام مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، رضا عزت‌زمانی، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی و سیدمصطفی حسینی با رای اکثریت به عنوان هیئت مدیره  این سازمان تا پایان سال ۱۴۰۰ انتخاب شدند.
از زمان انتخاب هیات مدیره سازمان دارالقرآن الکریم تا کنون دو جلسه هیات مدیره این سازمان در شهر مقدس قم و با حضور اعضای انتخاب شده برگزار شد.
در جلسه اول هیات مدیره، با رای اکثریت اعضا، حسین اسدی  به عنوان رییس و حجت الاسلام اخوان صباغ بعنوان دبیر هیات مدیره سازمان دارالقرآن الکریم انتخاب شدند.
در این جلسه بررسی و مرور اساسنامه سازمان دارالقرآن الکریم به عنوان اولین دستور کار هیات مدیره مورد بررسی و بازبینی مجدد قرار گرفت.
همچنین در جلسه دوم،  اعضای هیات مدیره سازمان دارالقرآن الکریم ضمن تاکید بر هم افزایی و فرصت حضور اعضای هیات مدیره با تکیه بر خرد جمعی برای تقویت برنامه ها و تحول در حرکت عمیق قرآنی، آیین نامه های معاملاتی و مالی و ساختار تشکیلاتی این سازمان را مورد بررسی قرار داده و به جمع بندی ابتدایی رسیدند.

شایان ذکر است اعضای هیات مدیره سازمان دارالقرآن الکریم پشتیبان برنامه ریزی. نظارت و راهبری این سازمان می باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.