حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در جریان دهمین سفر رییس جمهوری وارد استان زنجان شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد استان زنجان شد

به گزارش قدس آنلاین، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که رییس جمهوری را در دهمین سفر استانی همراهی می‌کند به نمایندگی از دولت در شهرستان های ابهر و خرمدره حضور خواهد یافت.

بازدید از مراکز اقتصادی، دیدار با اقشار مختلف مردم و شرکت در جلسه شورای اداری از برنامه های رییس جمهوری و وزرا در دهمین سفر استانی است.

عبدالملکی همچنین در این سفر یکروزه از چند واحد تولیدی استان بازدید می کند و برای بررسی مسائل و چالش های کارگری و کارفرمایی استان با نخبگان و جامعه کار و تولید استان دیدار خواهد کرد.

استان زنجان هشت شهرستان دارد که شهرستان ابهر با مرکزیت شهری به همین نام با ۱۵۱ هزار نفر جمعیت و شهرستان خرمدره با مرکزیت شهری به همین نام با ۷۵ هزار نفر جمعیت در شرق استان واقع شده اند.

 سفرهای استانی و بازدیدهای میدانی رییس‌جمهوری و اعضای هیات دولت به استانها، تنها ۲ روز پس از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم یعنی پنجم شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز شد.

آیت‌الله رئیسی تاکنون به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل و سمنان سفر کرده و در دیدار چهره به چهره به بررسی مسایل و مشکلات مردم پرداخته است.

رییس‌جمهوری امروز پنجشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰ در دهمین سفر استانی به استان زنجان سفر کرده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.