مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۲۵۰ خودرو عمومی در این استان به صورت رایگان گازسوز شده‌ است و ۷۷۰ خودرو نیز در نوبت گازسوز شدن قرار دارد.

افزون بر ۱۱ هزار خودرو در خراسان رضوی به صورت رایگان گازسوز شد

به گزارش قدس انلاین، علی‌اصغر اصغری افزود: متقاضیان دریافت این خدمات، باید برای ثبت نام به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز کشور به نشانی gcr.niopdc.ir مراجعه و کد ملی، شماره تلفن همراه و سایر مشخصات خود را ثبت و نزدیکترین کارگاه و زمان مراجعه را انتخاب کنند.

وی به فعالیت ۵۰ کارگاه مجاز برای دوگانه‌سوز کردن خودروها در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: ۱۸ کارگاه از این تعداد اقدامات مربوط به گازسوز کردن خودروهای عمومی را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: رشد و توسعه صنعت سی.ان.جی به عنوان سوخت ملی کشور معیاری برای رشد و توسعه اقتصادی و زیست محیطی هر منطقه محسوب می‌شود و هرچه مصرف سی.ان.جی در شهرها و روستاها رواج بیشتری پیدا کند در کاهش آلودگی هوا و ایجاد هوای پاک موثرتر خواهد بود.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی شهرستانهای مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد و دیگر شهرستان های خراسان رضوی زیر پوشش خدمات ۲ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌ حیدریه و سبزوار هستند. در منطقه خراسان رضوی ۱۳۷ جایگاه سی. ان. جی فعال است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.