رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فریمان خبر از رفع تصرف بیش از ۱۳۶۰۰مترمربع از اراضی ملی در این شهرستان داد.

رفع تصرف ۱۳۶۰۰ مترمربع اراضی ملی در شهرستان فریمان

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی بیش از ۱۳۶۰۰مترمربع از اراضی ملی در شهرستان فریمان رفع تصرف و قلع و قمع شد.
مهدی نعیمی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فریمان با اعلام این خبر گفت:  با توجه به رسالت منابع طبیعی و آبخیزداری در حفظ و حراست ، احیاء و توسعه و بهره برداری معقول و منطقی از اراضی ملی و علیرغم استفاده از همه ظرفیت های موجود در امر حفاظت و مراقبت اما متاسفانه بعضا افراد سودجو با تخریب غیر مجاز به اراضی ملی آسیب میرسانند.
وی افزود : در همین راستا و با حکم و اجرای دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فریمان بیش از ۱۳۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی رفع تصرف و حدود ۶۰۰ مترمربع نیز که ساخت و ساز غیر مجاز صورت گرفته بود باحضور نیروی انتظامی ونیروهای یگان حفاظت قلع و قمع و این اراضی که در پلاک ۲۴۱ اصلی از بخش ۵ موسوم به باغ سالار واقع شده به وضع سابق اعاده گردید.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فریمان خاطر نشان کرد : گشت های شبانه روزی یگان حفاظت در ۱۸۸۰۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان هرگونه تخلفی را رصد نموده و با هماهنگی محاکم قضایی و نیروی انتظامی اعمال قانون می نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.