صدها شهروند فلسطینی در حمایت از اسیر «هشام أبو هواش» که به دلیل اعتصاب غذا و شرایط جسمانی وخیم هر لحظه امکان شهادتش وجود دارد، در «رام الله» تظاهرات کردند.

فلسطینیان در حمایت از اسیر «هشام أبو هواش» تظاهرات کردند

به گزارش قدس آنلاین، مهر به نقل از العهد نوشت:

صدها شهروند فلسطینی در حمایت از اسیر «هشام أبو هواش» که به دلیل اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی از وضعیت جسمانی وخیمی رنج می‌برد، دست به تظاهرات زدند.

بر اساس این گزارش، فلسطینیان در شهر «رام الله» واقع در کرانه باختری با برگزاری تظاهراتی حمایت کامل خود از اسر أبو هواش را اعلام کردند. تظاهرات کنندگان پایان بخشیدن به درد و رنج‌های این اسیر اعتصاب کننده غذا را از رژیم صهیونیستی خواستار شدند.

چندی پیش نیز «ابو مجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین به وخامت اوضاع جسمانی اسیر «هشام أبو هواش» در زندان‌های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. ابو مجاهد اعلام کرد که در صورت شهادت أبو هواش، اوضاع بار دیگر شعله ور خواهد شد. وی افزود: در صورت شهادت اسیر أبو هواش، مقاومت این اقدام خصمانه رژیم صهیونیستی را بی پاسخ نمی‌گذارد.

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین یادآور شد: رژیم صهیونیستی سیاست مرگ تدریجی را در قبال اسیر أبو هواش در پیش گرفته است. ما خواستار آن هستیم که نهادهای حقوق بشری به وظیفه و مسئولیت خود در قبال اسیر أبو هواش عمل کنند.

در حال حاضر ۱۳۸ روز از اعتصاب غذای اسیر هشام ابو هراش در زندان‌های رژیم صهیونیستی سپری می‌شود و طبق اعلام رسانه‌های فلسطینی، وی هم اکنون وضعیت جسمانی وخیمی دارد. هر لحظه امکان شهادت این اسیر فلسطینی وجود دارد.

پیشتر هم «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این ارتباط هشدار داد که اگر «هشام ابوهواش» که ۱۳۶ روز در اعتصاب غذا به سر می‌برد، شهید شود، این ترور را ترور از پیش برنامه ریزی شده توسط دشمن صهیونیستی می‌دانیم و طبق الزامات تعهد خود به موضوع رسیدگی می‌کنیم و به هر گونه ترور پاسخ می‌دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.