کارگردان تئاتر «بانوی بی نشان»گفت: این نمایش قصه مادر شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون است و علاوه بر مقاومتی که در جهان امروز اتفاق می‌افتد ما چگونگی زندگی حضرت زهرا (س) که می‌تواند الگویی باشد، به نمایش می‌گذاریم.

استقبال از تئاتر «بانوی بی‌نشان» در مشهد/ قصه مادر یک شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون

به گزارش قدس آنلاین، کورش زارعی بازیگر و کارگردان در گفتگو با برنامه «سرباز آرامش»  رادیو مقاومت، درباره تئاتر خود که ویژه شهادت حضرت زهرا (س) روی صحنه برده است، گفت: قصه تئاتر «بانوی بی‌نشان» با یک قصه امروزی آغاز می‌شود بعد ما به دل تاریخ می‌رویم و از تولد تا نبش قبر حضرت زهرا (س) را به تصویر می‌کشیم.

وی ادامه داد: در حقیقت قصه مادر شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون است و تلاش کردیم پیوست‌های اجتماعی و امروزی در نمایش خود داشته باشیم. در حقیقت علاوه بر مقاومتی که در جهان امروز اتفاق می‌افتد ما چگونگی زندگی حضرت زهرا (س) که می‌تواند الگویی باشد، به نمایش می‌گذاریم.

این بازیگر تئاتر تاکید کرد: ما مقاومت حضرت زهرا (س) را نیز در این نمایش به تصویر می‌کشیم.

زارعی درباره استقبال مخاطبان گفت: ما در مرکز شهر و یا بالای شهر مشهد اجرا نرفتیم بلکه در حاشیه‌ترین نقطه مشهد تئاتر را در یک سالن ورزشی روی صحنه بردیم که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. در حقیقت شبی ۲۵۰۰ نفر تماشاگر داشتیم.وی درباره مرحوم ناصر عبدالهی مطرح کرد: ناصر عبدالهی اهل تسنن بود اما ایشان به واسطه خوابی که می‌بیند شیعه می‌شود. همچنین ایشان ارادت خاصی به حضرت زهرا (س) داشت و باید بگویم در مسیر اهل بیت ایشان را به شهادت رساندند.

این کارگردان ادامه داد: هر آلبومی که ایشان وارد بازار می‌کرد امکان نداشت که برای حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) نخوانده باشد. ایشان وقتی خانواده پیامبر را شناخت خود را خادم آنها می‌دانست و اهل بیت را رها نکرد.

زارعی در پایان خاطرنشان کرد: تئاتر، سینما و هنر باید برای مردم باشد و این حرکت باید از دانشگاه آغاز شود. «سرباز آرامش» تا ۳۰ دی هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن رادیو مقاومت می‌رود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.