به دنبال تشدید تنش‌ها بر سر مسئله اکراین و افزایش شدید اونس جهانی طلا در شب گذشته، امروز بازار طلای داخل نیز افزایشی شد.

 شوک اونس جهانی/ سکه تمام به مرز ۱۲ میلیون تومان رسید

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته، با انتشار اخبار مربوط به منازعات اوکراین و روسیه، شاخص‌های جهانی همچون طلا و نفت با افزایش قیمت شدیدی مواجه شدند.

به این ترتیب اونس جهانی طلا، شب گذشته به ۱۸۶۰ دلار رسید و به دنبال آن، طلای داخل نیز صبح امروز افزایش قیمت را تجربه کرد.

طبق اعلام شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز، سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۱ میلیون و ۹۰۶ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به روز پنجشنبه افزایش ۳۰۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد. در آخرین معاملات هفته گذشته قیمت هر سکه امامی به ۱۱ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان رسیده بود.

همچنین نیم سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت خورده است. درحالی که روز پنجشنبه این سکه با قیمت ۶ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان معامله می‌شد.

ربع سکه هم که هفته گذشته، ۳ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان قیمت خورده بود امروز با  ۷۰هزار تومان افزایش در قیمت ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. 

همچنین سکه یک گرمی در این ساعت از معاملات، ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان قیمت خورده است، درحالی که در آخرین معاملات روز پنجشنبه با قیمت ۲میلیون و ۲۶۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شد.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۱۱۹ هزار تومان معامله می‌شود و همچنین اونس جهانی طلا، ۱۸۵۸ دلار قیمت خورده است.

حباب سکه چقدر است؟

حباب انواع سکه نسبت به آخرین روز هفته گذشته، اندکی کاهش یافته است و دلیل آن نیز افزایش قیمت انواع سکه از ابتدای امروز است که منجر به کاهش تقاضا شده است.

به این ترتیب، حباب سکه امامی، ۳۳۶ هزار تومان، حباب نیم سکه، ۹۵۸ هزار تومان، حباب ربع سکه ۸۵۲ هزار تومان و حباب هر سکه یک گرمی، ۸۵۷ هزار تومان تعیین شده است.

منبع: اقتصادآنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.