شهردار مشهد گفت: بستر عرضه مستقیم کالا و مایحتاج زائران و مجاوران ویژه عید نوروز و ماه رمضان در ۱۰۰نقطه مشهد فراهم خواهد شد.

تمهیدات مدیریت شهری مشهد برای میزبانی از زائران نوروزی

به گزارش قدس انلاین، سید عبدالله ارجائی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: به منظور عرضه مستقیم کالا، با امام جمعه مشهد، تولیت آستان قدس رضوی و استاندار خراسان‌رضوی مذاکراتی صورت گرفته و مقرر شد فرماندار مشهد به نمایندگی از استانداری و معاون خدمات شهری نیز از طرف شهرداری این موضوع را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: شهرداری آمادگی دارد در ۱۰۰ مکان این کلانشهر، بستر عرضه مستقیم کالا و مایحتاج مردم ویژه عید نوروز و ماه رمضان را فراهم کند.
وی خاطرنشان کرد: به میزانی که دولت بتواند کالای اساسی تولید و توزیع کند، زمینه عرضه مستقیم را فراهم می‌کنیم تا مردم دغدغه دریافت مایحتاج اولیه را نداشته باشند.
رییس سازمان میادین و تره‌بار شهرداری مشهد نیز در این نشست طی سخنانی اظهار کرد: در نوروز پیش رو ۱۳ جایگاه موقت در سطح شهر برای عرضه میوه و تره‌بار، اقلام ضروری و با قیمت تعاونی و مناسب در شهر مشهد ایجاد می‌شود. 
مسعود رضوی افزود: در ۳۰ فروشگاه ارزاق عمومی نیز ۷۰ کالای اساسی و پرمصرف مردم با قیمت عمده عرضه می‌شود و ۷ قلم کالای پرمصرف نیز با قیمت میدان‌بار در ۱۴ بازار میوه و تره‌بار عرضه خواهد شد.
وی ادامه داد: در کمپ غدیر نیز پنج غرفه نانوایی و ارزاق عمومی برای زائران با عرضه کالا به قیمت ۱۰ درصد کمتر از نرخ مصرف کننده  و ۲ غرفه نیز در ورودی‌های شهر از سمت قوچان و نیشابور از ۲۵ اسفند فعال می‌شوند.
وی گفت: برای عرضه و فروش مستقیم کالا نیز بارها از تولیدکنندگان دعوت شده تا برای عرضه کالای خود در مراکز و فروشگاه‌های شهرداری مکان رایگان در اختیارشان گذاشته شود. 
رضوی بیان کرد: همچنین برای عرضه مستقیم گوشت توسط کشتارگاه‌ها، مکانهای مناسبی در اختیار داریم که در صورت وجود تقاضا برای اجاره با دریافت یک و نیم درصد از میزان فروش در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.