هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر دیروز با انجام هشت بازی به پایان رسید تا یک هفته دیگر از سری بازی‌های لیگ بیست و یکم سپری شود و جدال در بالا و پایین جدول رده بندی به اوج حساسیت برسد.

استقلال بدون سرباز تیم کلانتری را برد

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته گل گهر سیرجان در دیدار پر حرف و حدیث، تیم دوم جدول رده بندی را در خانه متوقف کرد، هر چند که گل گهری‌ها اعتقاد داشتند اشتباه سرسام‌آور داور بازی باعث شد آن‌ها از رسیدن به سه امتیاز کامل این بازی محروم بمانند و تنها یک امتیاز از این دیدار بدست آورند.

در این بازی شاگردان امیر قلعه نویی در تلاش بودند با استفاده از امتیاز میزبانی سه امتیاز این بازی خانگی را بدست آورند اما در اوایل نیمه نخست بر خلاف حملات متعددی که روی دروازه حامد لک پایه‌ریزی کردند شاهد گلزنی تیم میهمان بودند که این گل را حامد پاکدل مهاجم گلزن پرسپولیس در هفته‌های اخیر، با کمک گرفتن از دست خود به ثمر رساند، ولی داور بازی متوجه این ماجرا نشد تا جار و جنجال زیادی کنار زمین به راه بیفتد.

پس از این گل امیر قلعه نویی آرایش تیم خود را تغییر داد و با تعویض زودهنگام دو مهاجم خود تمام تلاش خود را به کار بست تا دروازه پرسپولیس را باز کند که اسرار مهاجمان گل گهر در دقیقه ۳۲ به بار نشست و آن‌ها موفق شدند گلی که پاکدل با دست زده بود را روی اشتباه مرگبار حامد لک جبران کنند تا همه چیز به حالت تساوی در بیاید تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه مربیان دو تیم حملات متعددی را روی دروازه خود پایه ریزی کردند اما در نهایت این تلاش برای هیچ یک از آن‌ها نتیجه ای  در بر نداشته باشد تا بهترین موقعیت نصیب شاگردان فرهاد مجیدی شود تا فاصله خود را با سایر مدعیان حاضر در کورس افزایش دهد.

صید سه امتیازی عنایتی در مشهد

در مشهد دوئل قعرنشینان به سود تیم فوتبال هوادار به پایان رسید و رضا عنایتی موفق شد با یک گل ارزشمند دیدار ۶ امتیازی برابر پدیده را به سود خود به پایان ببرد، سید عباسی و شاگردانش که هفته گذشته نخستین پیروزی خود را جشن گرفته بودند این هفته دوباره به تنظیمات کارخانه برگشتند.

دربی اصفهان دیگر بازی حساس این هفته بود، که در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا محرم نوید کیا برای دومین بار در کنفرانس خبری بعد از بازی اعلام استعفا کند البته به نظر می آید همزمان با کناره گیری نویدکیا به زودی خبر برکناری قریب الوقوع تارتار هم مخابره شود.

جدال نفت آبادان و نساجی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسید، اما مس رفسنجان در ادامه موفقیت های خود یک شکست دیگر در کارنامه مربیگری رسول خطیبی به ثبت رساند تا یک گام دیگر به سهمیه نزدیک تر شود. بازی پیکان و تراکتور نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم بی دفاع مجیدی باز هم نباخت!

در آخرین دیدار هفته نوزدهم لیگ برترنیز استقلال در استادیوم آزادی میزبان فجرسپاسی بود. این دیدار تحت تأثیر غیبت دو مدافع شاخص استقلال قرار گرفته بود. سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو بازیکن آبی پوشان بودند که به دلیل اعزام به خدمت سربازی دیگر نمی‌توانند آبی‌پوشان را همراهی کنند و شاگردان مجیدی با آرایشی جدید در خط دفاعی پای به میدان گذاشتند. استقلال در نهایت این بازی را با گل دقیقه ۵۴ جعفر سلمانی به سود خود به پایان رساند تا اختلافش را با پرسپولیس در صدر جدول به عدد ۵ برساند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.