سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی گفت: به دنبال سه امتیاز دیدار با ایران و صدرنشینی در گروه خود هستیم.

بنتو: به دنبال شکست ایران و صدرنشینی در گروه هستیم

به گزارش قدس آنلاین، «پائولو بنتو»  پیش از شروع نخستین تمرین تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تغییراتی در فهرست بازیکنان به دلیل ابتلای برخی از آنها به کرونا ایجاد شد. کنترل این بخش سخت است. بهترین راه را پیدا می‌کنیم و آماده بازی با ایران می‌شویم.

وی بیان کرد: همان طور که پیش از این هم گفته بودم می‌خواهیم رقابت‌های انتخابی جام جهانی را با بهترین نتایج به پایان برسانیم. در هر ۲ دیدار باقی‌ مانده می‌توانیم ۶ امتیاز کسب کنیم و صدرنشین گروه شویم. این موضوع می‌تواند چالش بعدی کره‌جنوبی پس از صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ باشد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمی در جام جهانی ۲۰۲۲ هست که دوست نداشته باشد با آن مواجه شود، اظهار داشت: این یک انتخاب مستقیم نیست و شما فقط در آن شرکت دارید. بنابراین باید ببینیم چگونه قرعه‌کشی جام جهانی پیش می‌رود. برای ما اکنون مهمترین موضوع ۲ بازی باقی مانده است.

استقبال گسترده تماشاگران و مختل شدن سیستم فروش بلیت و حضور ۶۰ هزار نفر در ورزشگاه جام جهانی سئول، موضوع دیگری بود که خبرنگاران از سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی پرسیدند. وی به شوخی گفت: این چیزی است که ما نمی‌توانیم کنترل کنیم. آخرین بازی که در حضور هواداران بازی کردیم با امارات بود.

تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی صعود مستقیم خود را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی کرده‌اند. ایران با ۲۲ امتیاز صدرنشین جدول گروه A است و کره‌جنوبی ۲۰ امتیازی رتبه دوم را در اختیار دارد. دیدار این ۲ تیم روز چهارم فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.