داوود فتحعلی بیگی نویسنده، بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر عنوان کرد سال جدید با توجه به واکسینه شدن مردم و بهبود شرایط کرونا به پیشنهادهای بازیگری در حوزه تصویر پاسخ مثبت خواهد داد.

نمایشنامه «پوستین وارونه» به چاپ می‌رسد/ پیشنهادهای خوب بازیگری را قبول خواهم کرد

به گزارش قدس آنلاین، داوود فتحعلی بیگی، نویسنده، بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های خود در سال جدید عنوان کرد: در حال حاضر نمایشنامه‌ «پوستین وارونه» را براساس واقعه جنگ جمل نوشته‌ام که قرار است تا یک الی دو ماه آینده در قالب کتاب توسط انتشارات نمایش در ۱۰۰ صفحه منتشر شود.

این هنرمند پیشکسوت درباره ویژگی نمایشنامه «پوستین وارونه» مطرح کرد: ویژگی جالب این نمایشنامه روایت واقعه جمل در قالب هنرهای آیینی از جمله سایه بازی، پرده خوانی و نقالی است.

نویسنده نمایشنامه «رام کردن زن سرکش» اعلام کرد: قرار بود در دوره مدیریت قادر آشنا در اداره کل هنرهای نمایشی نمایشنامه «پوستین وارونه» روی صحنه برود اما با پایان دوره حضور آشنا باید دید تصمیم مدیر جدید پیرامون اجرای این نمایشنامه چه خواهد بود.

نویسنده و کارگردان نمایش کمدی موزیکال «فیسپوک» با اشاره به فعالیت بازیگری اش در حوزه تصویر توضیح داد: چندین پیشنهاد برای بازی در آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله بازی در سریال «نجلا» داشتم که پیشنهادهای خوبی هم بودند اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا نپذیرفتم.

داوود فتحعلی بیگی در پایان گفت: در سال جدید با توجه به واکسینه شدن اکثریت مردم و بهبود نسبی شرایط همه گیری ویروس کرونا شاید به پیشنهادهای تصویری که نظرم را جلب کند، پاسخ مثبت بدهم.

منبع: صبا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.