مشاور استاندار بوشهر در امور قرآنی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته فعالیت‌های قرآنی در این استان گسترش می‌یابد.

فعالیت‌های قرآنی در استان بوشهر گسترش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا یزاف عصر جمعه در نشست با امام جمعه آبدان با تسلیت شهادت امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه فعالیت‌های قرآنی است و

وی توسعه زیرساخت‌های قرآنی را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه گسترش فعالیت‌های قرآنی در نقاط مختلف استان بوشهر فراهم شود.

مشاور امور قرآنی استاندار بوشهر تاکید کرد: بخش آبدان دارای ظرفیت‌های مناسبی در حوزه فعالیت‌های قرآنی است.

در حوزه قرآن نیازمند حرکت جهادی هستیم

امام جمعه آبدان نیز در این دیدار خواستار توجه بیش از پیش مسئولان دولتی به نهضت قرآنی و زیر ساخت‌های حوزه قرآن شد.

حجت الاسلام محمود کارگر خاطرنشان کرد: زیربنای اصلی انقلاب اسلامی قرآن کریم است و تمام جنبش‌های اسلامی که در دنیا مشاهده می‌شود به دلیل برگشتن به سمت قرآن است.

امام جمعه آبدان افزود: یک حلقه مفقوده در جامعه ما بین قرآن و جامعه وجود دارد و آن هم آشنایی با مفاهیم قرآن است. در آبدان حرکتی‌هایی برای این منظور و گسترش نهضت حفظ قرآن آغاز شده است که امیدواریم در این دولت نسبت به این مهم بودجه‌هایی اختصاص داده شود.

حجت الاسلام کارگر با برشمردن برخی فعالیت‌های انجام شده در آبدان تأکید کرد: در حوزه اهل بیت فرهنگ سازی لازم انجام شده اما در حوزه قرآن نیازمند به کار و حرکت جهادی هستیم. باید منتظران حضرت حجت با تکیه بر دو ثقل قرآن و عترت مقدمات ظهور را فراهم کنند.

در حاشیه این دیدار که به دعوت مؤسسه قرآنی بشری انجام شد، مشاور استاندار و امام جمعه آبدان از ساختمان نیمه تمام مؤسسه بشری بازدید کرد.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.