رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: پیام ما به مبارزان فلسطینی این است که به آنها می‌گوییم، ما کنار شما هستیم و آرمان امام را سرلوحه خود می‌دانیم.

اختری: آرمان فلسطین به زودی به پیروزی خواهد رسید

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محمدحسن اختری روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان رهایی قدس گفت: اهمیت موضوع فلسطین و نقش امام در مسأله فلسطین را نمی شود در چند جمله خلاصه کرد. من بیش از ۶۰ سال در خدمت حضرت امام در مسأله فلسطین بودم. امروز در حرم امام حاضر شدیم تا تجدید بیعت کنیم و خدمت امام اعلام کنیم در خط خلف صالحت هستیم و این راه را ادامه می دهیم.
وی افزود: حضور اینجا چند پیام دارد؛ یکی به رژیم اشغالگر قدس است که بداند ملت ایران و شاگردان امام همان گونه که امام فرمود راه مبارزه با اسرائیل تا نابودی این رژیم و تحقق آرمان الهام بخش امام را ادامه می‌دهد و این که رژیم اشغالگر قدس بداند با ترفندهای سیاسی و بین المللی و خیانت برخی از سران مرتجع عرب نمی تواند مسأله فلسطین را به فراموشی بسپارد. امام تمام توطئه های آنها را خنثی کرد، به همین خاطر امروز انتفاضه این گونه خروشان در حال پیشرفت است.
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری تأکید کرد: پیام دیگر ما به مبارزان فلسطینی این است که ما در کنار شما هستیم و آرمان امام را سرلوحه خود می دانیم و به حامیان آرمان فلسطین هم پیام می دهیم که ما باید در این راه تلاش بیشتری داشته باشیم.

اختری گفت: فلسطین امروز در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و مردم دنیا حتی در آمریکا و انگلیس و کشورهای دیگر با آرمان فلسطین بیشتر آشنا شده اند و آرمان فلسطین با حمایت بعضی دولت ها به خصوص نظام اسلامی ایران به زودی به پیروزی خواهد رسید. ما علائم این پیروزی ها را دیده ایم و منتظر پیروزی نهایی هستیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.