یک گروه مذهبی کاتولیک مستقر در رم و بزرگترین سازمان اسلامی در اندونزی قراردادی را برای ادامه همکاری برای ترویج صلح بین ادیان و انجام کارهای بشردوستانه در اندونزی امضا کردند.

امضای قرارداد گروه‌های کاتولیک و مسلمان در ترویج صلح میان ادیانی

به گزارش قدس آنلاین، یک گروه مذهبی کاتولیک مستقر در رم و بزرگترین سازمان اسلامی در اندونزی قراردادی را برای ادامه همکاری برای ترویج صلح بین ادیان و انجام کارهای بشردوستانه در اندونزی امضا کردند.

انجمن «سنت اگیدیو» و «نهضت العلماء»، این یادداشت تفاهم را برای رسمی کردن یک همکاری طولانی مدت بین دو گروه در مورد موضوعاتی مانند گفتگوی بین مذهبی، اقدامات بشردوستانه و ترویج صلح امضا کردند.

در این گزارش آمده است که رهبران این دو مؤسسه، «مارکو ایمپاگلیازو» و «یحیی چولیل استاکوف» برای افزایش و تقویت همکاری بین هر دو سازمان در اندونزی توافق کردند.

«ایولین وینارکو»، هماهنگ کننده امور انجمن اسلامی در اندونزی در این باره گفت: این تفاهم نامه یک تعهد پنج ساله است که باید انجام فعالیت‌های جامعه در اندونزی را آسان‌تر کند.

انجمن «سنت اگیدیو»، یک جنبش جهانی مسیحی از جوامع داوطلب است که بر خدمات به فقرا، ایجاد صلح و دعا متمرکز شده است

این گروه به کسانی که بیشترین نیاز را دارند از جمله بی خانمان‌ها، کودکان در معرض خطر، سالمندان و زندانیان خدمات ارائه می‌دهد.

در سال ۲۰۱۸ این انجمن جایزه‌ای از وزارت فرهنگ اندونزی برای ترویج صلح و گفتگو بین ادیان دریافت کرد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.