تیم پرسپولیس در سومین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود برابر نساجی مازندران به تساوی سه بر سه رسید.

وحید قلیچ: بفرمایید، این هم مربی برزیلی! ۳ گل در دیدار دوستانه خوردیم/ فکر کردم او بوفون را معرفی کرده است!

به گزارش قدس آنلاین، وحید قلیچ، دروازه بان اسبق پرسپولیس ضمن اشاره به تعریف و تمجید فراوان از مربی گلرهای برزیلی این تیم، اظهار کرد: بفرمایید، این هم مربی برزیلی! دیدید سه گل در بازی دوستانه خوردیم. آن قدر از این مربی تعریف و تمجید کردند که همه ما تصور کردیم او بوفون یا مانوئل نویر را تحویل فوتبال دنیا داده است!.

وی ادامه داد: به نظر من استخدام مربی خارجی بیشتر به سود برخی دوستان است تا پرسپولیس! من یک بار گفتم گلرهای پرسپولیس را به من بسپارید اگر درست نشد مرا دار بزنید. حالا با من مشکل دارید؛ اما پرسپولیس در تاریخ خود چند دروازه بان فوق العاده داشته است که بهتر از این مربی برزیلی می‌توانند به گلرهای تیم کمک کنند.

دروازه بان پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: دروازه بانی پُست مهم و حساسی است. گلرهای آدم‌های خاصی هستند و شاید بیشتر از بقیه بازیکنان نیاز به توجه دارند. همه چیز در تمرین دادن خلاصه نمی‌شود. مربی برزیلی که نه زبان و نه فرهنگ ما را می‌شناسد چگونه می‌خواهد با علیرضا بیرانوند، احمد گوهری و غیره ارتباط برقرار کند؟

قلیچ همچنین افزود: من به عنوان یک پرسپولیسی از شنیدن خبر خوردن سه گل از نساجی مازندران ناراحت شدم. برای پرسپولیس خیلی بد است که حتی در بازی ندارکاتی سه گل بخورد. حالا شاید دوستان از صحبت من خوششان نیاید ولی من وحید قلیچ هستم. عمر و جوانی ام را در پرسپولیس سپری کردم. من کور نیستم و نمی‌توانم خودم را هم به ندیدن بزنم. بنابراین اگر ضعفی ببینم، انتقاد می‌کنم و با کسی هم رودربایستی ندارم.

گلر اسبق پرسپولیس با اشاره به اینکه مدت‌هاست با هیچ یک از پیشکسوتان این تیم تماسی نداشته است، یادآور شد: برای من مهم نیست که همبازیانم با دستور برخی‌ها ارتباط خود با وحید قلیچ را قطع کرده یا مرا بایکوت کنند. فقط حسرت می‌خورم که چند سال از عمرم را کنار چه کسانی گذراندم. کسانی که از ترس جرأت نمی‌کنند یک زنگ به وحید قلیچ بدهند یا احوالش را بپرسند. باز هم مهم نیست چون آدم باید مرد باشد. من اعتراض خودم به بی توجهی باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان را با رفتن سر بازی استقلال نشان دادم. هدف من فقط این بود که اعتراضم را نشان دهم اما همه می‌دانند پرسپولیسی هستم. من ادعایی ندارم؛ اما تماشاگران قدیمی‌خوب می‌دانند سرم را برای پرسپولیس جلوی توپ گذاشتم. بارها از استقلالی‌ها یا تماشاگران رقیب فحش خوردم؛ اما با انگیزه و انرژی بیشتری درون دروازه پرسپولیس ایستادم.

قلیچ با حرارت بیشتری ادامه داد: من مثل برخی‌ها نه زمین گرفتم، نه وامی‌دریافت کردم و نه به پول و پله ای رسیدم. بدون پول و مجانی برای پرسپولیس بازی کردم، با افتخار هم بازی کردم. بارها گفتم و باز هم می‌گویم هیچ کسی نمی‌تواند پرسپولیسی بودن من را منکر شود یا زیر سئوال ببرد. اینکه همبازیانم از ترس، جرأت نمی‌کنند با من در تماس باشند هم اهمیتی ندارد. من همیشه از جوانی تا امروز همین جوری زندگی کردم و باز هم همین طور خواهم بود. در یک خانه ۷۰ متری مستأجرم ولی سرم بالاست چون همبازی ام را نفروختم. کاری نکردم که بعدا پشیمان شوم و حالا چهار نفر تحت تأثیر برخی‌ها یا به خاطر پُست و مقام من همبازی خود را فراموش کرده اند چه اهمیتی دارد.

قلیچ درپایان گفت: می‌خواهم یک جمله به پیشکسوتان پرسپولیس بگویم که توکل من به خداست و روزی عروسی به کوچه وحید قلیچ هم خواهد آمد. فعلا خوش باشید!

منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.