۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 811384

دورچرخه سوار ملی پوش کشورمان گفت: تا زمانی که مشکلاتم با فدراسیون دوچرخه سواری حل نشود تمایلی به حضور در تیم ملی ندارم.

تمایلی به حضور در تیم ملی ندارم

به گزارش قدس آنلاین، سعید صفرزاده، دوچرخه سوار کشورمان درباره غیبتش در تیم ملی دوچرخه سواری، اظهار کرد: پیش از اینکه نفرات مسابقات کشورهای اسلامی مشخص شود با من تماس گرفتند و  خواستند تا به قونیه بروم، اما به آن‌ها گفتم تمایلی به حضور در تیم ملی ندارم. اما باز هم برای این اشخاص مهم نیست تیم ملی چه نتیجه‌ای بگیرد، بلکه مهم غرض‌ورزی شخصی خودشان است. همانطور که قید قهرمانی آسیا را در نبود  من زدند، اکنون هم متاسفانه فدراسیون خیلی راحت از حضور در کشورهای اسلامی نام من را خط زد.

فاصله امتیازی خود را با رقبا در لیگ دوچرخه سواری افزایش دادیم

رکابزن تیم آرویج شرق مازندران(مقاومت) درباره عملکرد خود در مرحله دوم لیگ دوچرخه‌سواری، گفت: با مساعدت کریمی و عبدالرضا فولادی توانستیم که در لیگ دوچرخه سواری شرکت کنیم و در نهایت توانستیم سربلند از این مرحله بیرون بیاییم و   فاصله امتیازی خودمان را با تیم‌های دوم و سوم افزایش دهیم.

صفرزاده درباره درخشش خود در مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری، تصریح کرد: من در مسابقات تایم تریل انفرادی به مسافت ۲۵ کیلیومتر توانستم به مقام اول دست یابم. در روز دوم هم که مسابقه استقامت بود، هر کسی استراتژیک خاص خودش را داشت. اگر چه من به رده دومی رسیدم، اما قطعأ درخشش رکابزنان تیم در  ثبت نتیجه بی‌تأثیر نبود. واقعأ تلاش آن‌ها ستودنی بود تا به بهترین نتیجه ممکن برسیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.