شورای شهر کاشمر با درخواست شهرداری این شهر با افزایش ٣۵٣ درصدی بهای خدمات در کشتارگاه نیمه صنعتی دام موافقت کرد.

 افزایش ٣۵٣ درصدی بهای خدمات در کشتارگاه نیمه صنعتی دام کاشمر

به گزارش قدس آنلاین، اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر در  پنجاه و دومین جلسه علنی خود با لایحه شهرداری این شهر مبنی بر افزایش ٣۵٣درصدی بهای خدمات کشتار دام موافقت کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری کاشمر در توضیح این لایحه گفت: بهای خدمات کشتارگاه دام سبک شهرداری کاشمر از سال ١٣٩۴ تغییری نداشته است این در حالی است که طی این سالها هزینه های این مجموعه افزایش یافته است.

محمدنجار با اشاره به اینکه مبلغ پیشنهادی بهای خدمات بر اساس استعلام از شهرستانهای همجوار تنظیم شده است، افزود: تا کنون هزینه کشتار به ازای هر دام سبک ١٠ هزار تومان بوده است.
وی یادآور شد: پیشنهاد ما پس از بررسی استعلام های گرفته شده در قبال کشتار هر رأس دام سبک ۴٠ هزار تومان و برای هر کیلو گوشت استحصالی دام سنگین ٩۵٠ تومان است. 

معاون خدمات شهری شهرداری کاشمر با تاکید بر اینکه علیرغم فراهم شدن زیرساخت ها در کشتارگاه طی سال های گذشته، اما متاسفانه شاهد بی نظمی در کشتارگاه هستیم، خاطر نشان کرد: در صورت موافقت شورای شهر با لایحه پیشنهادی متعهد می شویم که به روزترین خدمات را در این مجموعه ارائه دهیم.

وی شماره گذاری و پلاک گذاری دام، کشتار، نصب لیبل بر گوشت استحصالی و حمل رایگان به واحد صنفی را از خدمات قابل ارائه عنوان کرد.

پس از توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری کاشمر اعضای شورای شهر با ۵ رأی موافق و ٢ رأی سفید با افزایش ٣۵٣ برابری هزینه ارائه خدمات در کشتارگاه نیمه صنعتی دام کاشمر موافقت کردند.

در این جلسه همچنین موضوع تمدید قرار داد شرکت تامین نیرو به مدت سه ماه، اخذ جریمه ١٠٠ هزار تومانی از کسبه جمعه بازار که نسبت به جمع آوری زباله و پسماند خود اقدام نکنند و نیز اخذ ورودی برای اسکان زائران در مجموعه پارک جنگلی سید مرتضی و فاز چهار بلوار سیدمرتضی از دیگر درخواست های شهرداری بود که به تصویب شورای شهر رسید. 

در ادامه جلسه یکی از اعضای شورای شهر در تذکر به رئیس شورا خواستار ارائه گزارش سفر سه روزه اعضای شورای شهر و شهردار به اصفهان شد. 

محمدصادقی ابراز کرد: در شرایطی که شهرداری با مشکل بودجه و پول مواجه است و بسیاری از کارهای فرهنگی انجام نمی شود و یا اینکه نیروها به دلیل کمبود بودجه اخراج می شوند، انتظار می رود که گزارشی از دستاورد سفر و هزینه های انجام شده به مردم داده شود. 

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر نیز با اشاره به اینکه در این سفر کاری ۶ عضو  از هفت عضو شورا حضور داشتند، گفت: حضور اعضای شورا و شهردار در اصفهان به منظور بازدید از نمایشگاه ماشین آلات حمل زباله، آتش نشانی و خدمات شهری بوده است. 

علی اصغر مرادزاده با بیان اینکه این سفر کاری یک روزه بوده که با دعوت شورا و شهرداری اصفهان انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این سفر ریالی از شهرداری کاشمر هزینه نشده است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.