قانون ضد همجنس‌بازان تا سال ۲۰۱۰  شدیدا در سنگاپور اعمال می‌شد اما با این وجود که این قانون همچنان پابرجا است اما به شدت گذشته نیست لیکن در بحث رسانه و محتواهای رسانه‌ای بر همان رویه باقی مانده و محتواهای حاوی همجنسبازی همچنان ممنوع هستند.

سنگاپور به محدود کردن محتواهای همجنس‌بازی ادامه می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از ورایتی، سنگاپور حتی پس از جرم‌زدایی از روابط همجنس‌بازان در این کشور به محدود کردن محتواهای همجنسبازی ادامه خواهد داد.

دولت سنگاپور اعلام کرد که به محدود کردن و طبقه‌بندی محتوای رسانه‌ای با مضامین همجنسبازی(LGBTQ)، حتی پس از برنامه‌ جرم‌زدایی از آن، ادامه خواهد داد.

در سال ۱۹۳۸ در سنگاپور بند ۳۷۷ الف قانون جزا، معرفی شد و یک حکم دو سال حبس را برای «هر گونه عمل منافی عفت» بین دو مرد، چه در ملاء عام و چه در خلوت، تعیین کرد.

قانون ضد همجنس‌بازان تا سال ۲۰۱۰ شدیدا در سنگاپور اعمال می‌شد اما با این وجود که این قانون همچنان پابرجا است اما به شدت گذشته نیست لیکن در بحث رسانه و محتواهای رسانه‌ای بر همان رویه باقی مانده و محتواهای حاوی همجنسبازی همچنان ممنوع هستند.

در ماه ژوئن نمایش فیلم انیمیشن کمپانی پیکسار با عنوان «سال نوری»(Lightyear) که در آن صحنه‌ و محتوایی از همجنسبازی وجود دارد در این کشور محدود شد. همچنین یک کتاب که در آن شخصیت اصلی شامل دو پنگوئن همجنس بود را برای کودکان ممنوع اعلام کرد.

قانون فیلم این کشور محتوایی را که «ترویج همجنس‌بازی» یا محتوایی با «تصاویر رفتار خارج از عرف جامعه بین افراد همجنس» تلقی می‌شود، مجاز نمی‌داند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.