کریم انصاری‌فرد که بحث حضورش در پرسپولیس نیز مطرح بود، سرانجام تصمیم گرفت لیگ یونان را به مقصد لیگ قبرس ترک کند.

برای رفتن به قبرس تحقیق کردم

به گزارش قدس آنلاین، کریم انصاری‌فرد که بحث حضورش در پرسپولیس نیز مطرح بود، سرانجام تصمیم گرفت لیگ یونان را به مقصد لیگ قبرس ترک کند.

او حالا بازیکن تیمی به نام آمونیاست که انصاری‌فرد معتقد است یکی از تیم‌های باریشه در کشور قبرس محسوب می‌شود. آمونیا تیمی پرطرفدار است و وقتی مدیر برنامه‌هایم به من گفت که این تیم تو را می‌خواهد پس از اندک تحقیقاتی که انجام دادم به آن‌ها پیام دادیم که تیم شما را انتخاب خواهیم کرد. اینجا هواداران بسیار پرشوری وجود دارد و شاید برخی تصور کنند قبرس فوتبال ضعیفی دارد درحالی که این طور نیست و لیگی پویا و بسیار پرتماشاگر است. همین که آمونیا در لیگ اروپا کنار منچستر و سوسیه‌داد قرار گرفته نشان می‌دهد این تیم چه نتایج مطلوبی را در سال‌های اخیر بدست آورده است.

آیا با توجه به پرتماشاگر بودن حریف کار برای انصاری‌فرد دشوار نخواهد شد؟

در ایران که بودم برای باشگاه پرسپولیس بازی کردم. باشگاهی که گاهی برای بازی‌هایش ۱۰۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آمد. من با چنین فضایی غریبه نیستم. تیم‌های پرهوادار را به خوبی می‌شناسم. البته موفقیت من در این تیم بستگی به نظر سرمربی این تیم دارد. اگر آن‌ها من را به کار بگیرند سرعت هماهنگی بالاتر خواهد رفت. البته من هنوز تمریناتم را با این تیم شروع نکردم و به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

آیا کریم انصاری‌فرد در جام جهانی قطر نیز دیده خواهد شد؟

بازیکنی هستم که هرگاه به تیم ملی دعوت شدم، نهایت تلاشم را انجام دادم. الان هم هر تصمیمی بگیرند می‌پذیرم. بودن در تیم ملی آرزوی هر ایرانی است و من هم چه باشم و چه نباشم برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می‌کنم.

خبرنگار: حمیدرضاعرب

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.