امام جمعه موقت مشهد با بیان اینکه مراسم اربعین بزرگترین راهپیمایی جهانی علیه دشمنان اسلام با شعار لبیک یا حسین (ع) است، اظهار کرد: حرکت اربعین همچنین استغاثه جهانی برای ظهور منجی عالم بشریت با شعار لبیک یا مهدی( عج) است.

 اربعین بزرگترین راهپیمایی جهانی علیه دشمنان اسلام است

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام محمد باقر فرزانه امام جمعه موقت مشهد در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد، گفت: نخستین ویژگی اربعین حرکتی عمیق و مردمی است که جوشیده از عشق به حسین (ع) است.

وی با بیان اینکه مراسم اربعین بزرگترین راهپیمایی جهانی علیه دشمنان اسلام با شعار لبیک یا حسین (ع) است، اظهار کرد: حرکت اربعین همچنین استغاثه جهانی برای ظهور منجی عالم بشریت با شعار لبیک یا مهدی( عج) است.

امام جمعه موقت مشهد با تاکید بر اینکه این مراسم مانور عشق، صفا، ارادت، ایثار و عظمت اهل بیت (ع) است افزود: همچنین اربعین نمایشی از شکست پذیری دشمن و پیروزی حق در اوج سختی هاست که باید به آن توجه کرد.

حجت‌الاسلام فرزانه موفقیت در یافتن خود واقعی مان را نخستین اثر متبلور شده از این سفر برشمرد و تصریح کرد: اگر این خصوصیات بعد از برگشت از این مراسم در جامعه ما تبلور پیدا کند و خود را نشان دهد شاهد بهترین آثار خواهیم بود.

وی افزود: به این ترتیب عواطف و احساسات عالی انسانی از جمله ایمان به خدا ،عشق به خدا و بندگی خدا، مقاومت در برابر سختی ها، ولایت مداری و تقوا در زندگی ما راه می‌یابد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.