سیروس سنگچولی به عنوان سرمربی جدید امید وحدت مشهد انتخاب شد.

سنگچولی جانشین بنگر در امید وحدت مشهد شد

به گزارش قدس آنلاین، با تصمیم مدیران تیم امید وحدت، تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ یک، سیروس سنگچولی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد و جای محسن بنگر را گرفت.

محسن بنگر، بازیکن اسبق تیم‌های پرسپولیس و سپاهان، از ماه گذشته به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد اما با توجه به باز نشدن پنجره بسته این تیم در هیچیک از بازی‌های امید وحدت حاضر نشد روی نیمکت بنشیند.

نخستین بازی تیم مشهدی به دلیل عدم صدور کارت بازی بازیکنان تازه‌وارد در تالش و مقابل چوکا برگزار نشد. در دومین بازی تیم امید وحدت برای فرار از انحلال با تلفیقی از بازیکنان رده سنی جوانان و امید در ورزشگاه ثامن مقابل خلیج فارس ماهشهر با پنج گل مغلوب شد.

در سومین بازی نیز امید وحدت در شرایطی که تنها ۱۱ بازیکن در لیست داشت و هیچ یار تعویضی نداشت، در برابر آرمان گهر سیرجان با هفت گل مغلوب شد تا در پایان هفته سوم با صفر امتیاز و تفاضل منفی ۱۵ در قعر جدول قرار گیرد.

سیروس سنگچولی، جانشین بنگر سابقه بازی در تیم‌های سیاه‌جامگان، پیام و فجر شهید سپاسی شیراز را در کارنامه دارد و فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال در ابتدای فصل در شهرخودرو دستیار رضا مهاجری بود.

وی همچنین در هفته‌های پایانی فصل با مجتبی سرآسیایی به شیراز رفت و مربی فجر بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.