سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ارمنستان، موجب تشدید حضور پلیس در پایتخت این کشور شده است.

تشدید تدابیر امنیتی در آستانه سفر پلوسی به ارمنستان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اسپوتنیک، سفر آتی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ارمنستان با تشدید تدابیر امنیتی در پایتخت این کشور همراه شد.

سفر قریب الوقوع « نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ایروان، که در بحبوحه تشدید تنش ها میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان صورت می گیرد، مقامات ارمنستان را بر آن داشته تا حضور نیروهای پلیس را در پایتخت این کش ور افزایش دهند.

خبرگزاری اسپوتنیک نوشت انتظار می رود مقام ارشد دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا شنبه شب از برلین وارد پایتخت ارمنستان شود. رئیس مجلس نمایندگان آمریکا قرار است از سوی نمایندگی یک سازمان ایالات متحده در سفارت این کشور در ایروان مورد استقبال قرار گیرد.

بنا به اعلام خبرنگار اسپوتنیک شماری زیادی از نیروهای پلیس ارمنستان در میدان مرکز شهرایروان و دیگر خیابان های منتهی به آن حضور دارند. گفته می شود پلوسی با در پیش گرفتن موضع مداخله جویانه و به نیت اعلام همبستگی با ارمنستان در تنش مرزی با جمهوری آذربایجان راهی این کشور می شود که این خود می تواند به تشدید تنش ها میان ایروان و باکو کمک کند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ماه گذشته نیز سفری به تایوان داشت و موجبات تشدید تنش ها میان چین و تایوان و ناآرامی در منطقه شرق آسیا را فراهم آورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.